Bildkavalkad...

... från dagens spårande.

Först ut, Lakrits & Marie... Här startar det nog jag måste kolla:
image536
Lakrits kollar oxå noga:
image537
På väg med nosen där den skall vara... i backen alltså:
image538
image539
image540
Hm, vänta lite... det måste vara häråt:
image541
Japp här låg klöven:
image542
2 stolta "spårare":
image543
Sedan var det min & MORS tur... titta direkt fick MOR ducka för en gren:image544
Här snubblade MOR och fick mig ur balans så jag fick ta en extra runda:
image545
image546
"In i dimman", nej jag menar skogen:
image547
och här började snårigheterna (svårigheterna för MOR):
image548
image549
Titta, kameran kan inte en se oss, så nårigt var det:
image550
Inga problem att ta följe igen:
image551
Snurpelle igång:
image552
image553
Jo då MOR, jag fann skatten till sist, det är faktiskt sant, se själv:image554
Något redigerad bild, jag vill  bara ha med lyckosamma spårare i min lilla bildkavalkad:
image555

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vilken härlig dag i skogen ni verkar ha haft! Du är duktig Wallander!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback