Lundapromenix...

... i Stadsparken med omnejd.

MOR & jag åkte hemmifrån strax innan 19.15. Vi var tvungna att tanka lite soppa först för annars hade vi inte kommit ända fram till Lund och då hade vi inte kunnat träffa Elliot & Ann och då hade inte dom fått sina saker som dom beställt. Det var kö på JET-macken så klart, fattas bara när soppan var hela 30 öre billigare/liter än på Statoil. Vi trodde vi skulle bli lite försenade men hann fram nästan på minuten faktiskt.

I stadsparken fanns en massa fåglar i stora burar, jag blev ganska fascinerad faktiskt, alla var  dock inte lika lätta att upptäcka.
Spaning på "G":

Jag ser dom gör ni? Kolla efter den lilla röda näbben.

På slutet av rundan så gick vi ner mot fontänen och jag tänkte Jiipiiee nu blir det bada av, men ack inte.... det skulle bara tas foto av oss framför:

 

Kommentarer
Postat av: Elliot

tack för trevligt sällskap igår kväll.Kanske inte så nymodigt för dej Walle du e ju så van att gå i sådana här omgivningar.

Men pippisarna var fina i varje fall lr hur?

E

2008-05-16 @ 16:57:06
Postat av: Enzo

Ååååh, vad fina ni två är, rätt lika mig faktiskt om jag får säga det själv :-))

2008-05-16 @ 17:41:50
Postat av: Lakrits

Verkar ha varit en trevlig tur. Ni kunde ju tittat förbi Lomma, där låg jag förvisad till min bur :=)



Mysigt att brorsorna gör något ihop bara ni två ibland!

2008-05-16 @ 23:28:35
Postat av: Wallander

Elliot, även om jag är van vid stan så var detta i ny miljö och det är alltid bra med miljöombyte. Fåglarna var jätte söta, tänk så många på ett och samma ställe.

2008-05-16 @ 23:51:17
Postat av: Wallander

Enzo... jasså du tycker att vi är lika dig, undrar hur det kan slumpa sig så?

2008-05-16 @ 23:55:21
Postat av: Wallander

Lakrits, skall vi träffa dig så vill vi göra det när du är utanför din bur... annars är det inte lönt, då kan vi ju inte pussas.

2008-05-17 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback