Ja se det...

... snöar, ja se det snöar, det har varit så roligt idag!

Redan på morgonturen så var det lite vitt på vissa markpartier och efterhand som timmarna gick och jag kom ut så blev det vitare och vitare och när LILLMATTE och jag var ute i eftermiddags så busade vi som F-N i snön.

När MOR kom hem från jobbet så drog vi ut igen hela familjen, vi promenixade hem till Rottis-Kajsa, det var ju bara jag & FAR som träffat henne förut och alla vill så klart se en liten sötis-valp innan hon växt upp och blivit stora damen.

Gosig mage satt MOR och tjatade om hela tiden:

Tur att Kajsa lärt sig att säga till redan... för annars hade vi nog aldrig fått något vatten:


På hemvägen fick jag springa lös genom Pildammarna och det gick minsann undan vill jag lova. Nu skall vi ut igen jag & FAR för det gäller att passa på imorgon är kanske all snö borta.

Snöiga fredagshälningar från en lekglad kille


Kommentarer
Postat av: Malin, Oscar & Zolo

Ja här är två fyrbeningar och två tvåbeningar som är saliga i det vita vädret:)



Himlans duktig var jag men det straffar sig nu kan knappt röra mig sån träningsvärk jag har:)



Kram kram

Postat av: Björn & Clara

Tjena

Jamen HALLÅ!

Så sött med en liten som inte har päls på magen och snö har det kommit. Klart man blir "sotis" när "mor" kelar med ANDRA, SUCK.

Björn & Clara

2008-11-21 @ 23:39:07
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Heléne - Zico:s matte

Ja, den magen går inte av för hackor. Tik-magarna är alltid mysigare än hanarnas, för där sitter det liksom något ivägen när man ska gosa :D

Har ni tävlat idag? Det brukar inte vara så lyckat med lydnadstävling, när den första snön kommer. Den är ju så mysig att snusa och rulla runt i :)

Ha de´!

2008-11-22 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback