Ändrade...

... planer!

När MOR gick hemifrån imorse så gjorde hon klart för mig att det inte skulle bli någon tur till Lomma ikväll för att hon skulle arbeta. Men det blev tydligen ändrade planer och MOR kom hem som vanligt vilket innebar att vi kunde åka till Lomma i alla fall. 

Först pratade vi lite med brorsan Elliot & hans matte, när Lakkan & Marie dök upp så anslöt vi oss till gänget Zico, Toss & Tova med matte/husse. Vi fick först pröva på budföring, det var skitkul att springa fort som attan till Heléne, på första försöket så var jag lite försiktig när jag kom fram så ingången blev faktiskt riktigt snygg, när jag skulle sändas tillbaka till MOR var jag lite tveksam. På andra sändandet från rätt avstånd så gick det ytterligare bättre, men jag hade gärna stannat kvar för gott hos Heléne men det accepterade inte hon riktigt. Avslutningen på denna sändningsövning var att jag skulle springa före med MOR hack i häl återigen mot Heléne och denna gång tog hon verkligen emot mig med öppna armar. Jag råkade hoppa på henne så att hon stöp i backen. Förlåt Heléne, det var inte min mening... men jag tyckte du var så rolig att komma till!

Det blev sedan några konstiga liggövningar för mig och torrgående för MOR.

När vi sedan kom hem gav jag MOR en rätt så passande present, tror jag, en liten kylskåpsmagnet med texten: Lydnadskurs kan du vara själv!

Kommentarer
Postat av: Heléne - Zico:s matte

Hej Walle!

Jag måste säga att du gjorde en snygg "fällning" av mig. Inte speciellt hårt och tufft, men en mycket välriktad stöt :D Och det vi såg på budföringen är ju att du kan springa fort, mycket fort och jag tror att du även kan lägga dej ner fort, JÄTTEFORT!

Vi ses - träna lagom :)

/H&Z

2008-10-10 @ 09:19:16
Postat av: Emma & gossarna

Hej!

Ville bara kollat så du laddat med köttbullar tills imorgon?? =) Ska blir roligt att träffa er igen....

krameli kram från oss

2008-10-10 @ 16:20:06
Postat av: Lakrits

Toppen att det blev ändrade planer. Visst var budföringen kul fast jag tappade min korvbit och det blev lite krångel på vägen där.



Jaså, du fällde Heléne, jag tyckte nästan det såg ut som hon slängde sig på marken för att leka med dig :)

Postat av: Wallander

Ja attans vilken fart jag fick upp igår... tur att Heléne stod där gon stod och stoppade mig för annars vet jag inte var jag hamnat.



2008-10-10 @ 23:25:21
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback