Som om det inte räckte...

... med alla duschar uppifrån idag så utsattes jag dessutom för ett bad i badkaret. Tydligen ett välbehövligt sådant påstod MOR när hon beskådade vattnet som rann av mig. Jag gillar verkligen att bli ompysslad EFTER badandet. Men först efter att jag fått ett par flatteryck efter att jag släppts ut ur badrummet. Bad idag, imorgon kväll har jag beställt tid för pedikyr. Frissan måste vi oxå beställa tid till, MOR får inte till trimmandet själv. 

När ÄLDREMATTE kom hem ikväll för att vi skulle ha familjemiddag så visade jag henne att jag nu kan räcka vacker tass. Hon frågade mig om detta verkligen skulle behöva ta 2.5 år, mm svarade jag och förklarade för henne att för vissa kan saker & ting ta lite längre tid, det är bara att konstatera. Men en sak är säker, hon tycker inte mindre om mig för det. Nu skall MOR och jag komma på något annat kul som jag kan visa att jag kan lära mig, men inte ikväll.

En som inte haft svårt för att lära sig saker är Lakkan... hon tog sin första 1:a LK I i dagens busväder. Vilken tjej!

Kommentarer
Postat av: Enzo

MOR lyckades alltså trötta ut dig till sist så du gick med på att räcka vacker tass. Syggt jobbat!Matte börjar bli lite småsugen på att bo i lägenhet igen i stället för i ett hus som är renoveringsobjekt. Det verkar bli mycket mer tid över för träning då :-).

2008-10-05 @ 23:17:28
Postat av: Emma & gossarna

Först och främst -TACK för alla goa hälsninger hos oss!! Jag har varit alldeles för slarvig att kika in hos er... =(

Sedan vill jag säga -SUPER SNYGGT JOBBAT MED VACKER TASS!!!!! Ser fram emot att hälsa tjusigt på Walle till helgen.

I boken klick & trick finns massor med bra tips på oviktiga saker man kan lära sig.... ni kommer säker på något fyndigt.

kramar i massor från oss

2008-10-07 @ 11:49:51
Postat av: Lakrits

Det verkar kul med tricks för det innebär mycket godis om jag har förstått saken rätt.



Bad är ju inget vidare. Jag blev badad i söndags så det räckte och Matte med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback