Stadspromenad...

... med smalkorvsätning.

Ikväll har Lakkan & Marie varit och hälsat på oss. Som vanligt mötte vi upp dom på parkeringen bakom stadsteatern. Vi styrde kosan direkt till Pildammarna och rastgården där för att vi skulle få springa av oss den värsta springet i benen innan vi fortsatte stadspromenaden. Halvvägs fick vi vars en riktigt smaskig smalkorv med bröd. Tjejen i korvtjollan tyckte att vi var bortskämda hundar... är man det för att man får korv på sina stadspromenader?

När vi började närma oss min gård så trodde jag att vi skulle behöva säga tack & förväl för denna gång, men till min stora glädje så följde dom med upp till oss och vi fick oxå en stunds myspys.

Kommentarer
Postat av: Shiva & Vittra

Att få en smalkorv kan väl inte vara att bli bortskämd. Men ett gäng tjockkorvar - då snackar vi bortskämd. Men ni fick säkert god nytta av era kalorier på er stadspromenad! Har man "utgifter" måste man ju få "inkomster"

Postat av: Lakrits

Tack för en trevlig tur! Jag tycker inte vi är bortskämda, vi är bara väl omhuldade.

2008-10-23 @ 23:40:17
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback