Lite lydnad...

... lite UT, lite LINJETAG var vad träningen gick ut på i Lomma ikväll.

Vi hade bestämt träff med Lakkan & Marie kl 18.30. Vi började på apellplan, herregud vad jag & MOR är långt efter vad
Lakkan och Marie åstadkommit på lydnadsfronten. Visst har dom tränat mer... men jag tror aldrig vi kommer att få så fin kontakt oavsett hur mycket vi tränar:

Efter lydnadsträningen så förflyttade vi oss ut i Furet. Måste ju träna extra på UT-tecknet, vilket fungerade hur bra som helst ikväll, även med störningsdummie och farten ja den var riktigt bra faktiskt. Linjetag/dirigering likaså. Stannade direkt på stoppsignalen gjorde jag oxå.  

Nöjda & belåtna, nja inte helt... jag hade sett när MOR fyllde ryggan med lite kuliga saker innan vi åkte hemifrån så medans MOR pladdrade lite med Marie så påbörjade jag operation öppna ryggan:


Skam den som ger sig, titta vad jag fiskade upp:

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Fniss...jag ser hungrig ut på bilden. Matte ser lite fånig ut men vad kan man begära?



Operation väska var kulig. Särskilt när du hade hela huvudet nere i väskan och fiskade upp bollen.

Postat av: Sara med pojkarna

Vad tjusigt det ser ut när Lakrits går fot! Men jag tror säkert att även du Walle skulle kunna gå lika fint. Nu när din matte har börjat med klicker och det kommer köttbullar och annat gått farandes i tid och otid så ska du se att du snart inser nyttan av att hålla ett vakande öga på mattes ögon under fotgåendet!

2008-09-12 @ 11:18:21
Postat av: Enzo

Häftigt Walle! Gå igenom mattes stängda ryggsäck på jakt efter dummies o dyl är jag också väldigt duktig på :-)

2008-09-12 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback