LILLEBRORBESÖK

Ja, tro det eller ej men jag fick faktiskt åka med till LILLEBROR idag, men närmare än att sitta kvar i bilen kom jag inte honom. Jag får allt stilla min nyfikenhet 3 veckor till... men jag får rapporter samt se bilder på hur han växer & frodas nästan dagligen och det är ju snällt.

Nu har Beck & Co fått stifta bekantskap med utomhuslivet och fått se att gräset faktiskt är grönare på andra sidan. Titta och njut.
Här är första gänget på väg ut:

5 veckor och redan rumsren:

Populär MOR:

Utfodringsstation I:

Va har ni mer kvar? Vår skål är redan tom...:

Tur det finns en Utfodringstation till:

Bästa skuggplatsen:

Kom inte hit... det är min vattenskål:

Efter mat & mycket bus krävs vila:

Här följer några bilder på Beck I & Beck II.
Kan vi inte ta båda tycker LILLMATTE:

Nä hä, kan vi ta denna då:

Nä denna, snälla:

Full fart mot vad?:

mot MOR så klart:

Känns tryggt & bra här:

Rapport från Lakritsskogen kommer imorgon...


Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Men Guuuud så söta! Hur många är över? Jag tar allihop!!! Nu är de ju i den sötaste åldern och är helt oemotståndiga. Hade de inte blivit större kunde man ju tänka sig fyra fem stycken ;-)

Postat av: Lena och Guinness & Grappa

Jag håller med dig Carina. Vappisarna är så söta så det är inte klokt. Ska vi göra slag i saken? Där är ju 11 valpar: 5 till dig, 5 till mig och så Beck till familjen Wallander.

2009-04-27 @ 08:45:11
Postat av: E mma, S & K

Vilka underbara bilder på puppisarna!! Tänka sig att gräset VAR grönare på andra sidan.... Jag förstår att ni längtar efter er lilla Beck. Ibland är det bra att "bara" ha två att välja emellan =)

Massor med kramar från oss

2009-04-27 @ 09:00:23
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Ingela

Sicka sötnosar, man blir nästan sugen på en till. Förstår att du Walle väntar med spänning på lillbrossans ankomst.

2009-04-27 @ 09:49:23
Postat av: lotta med juniocola

men ojojoj...vilka underbaringar:)ooooh, vad kul att få träffa brorsan snart va?:)

2009-04-27 @ 21:02:41
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Elenor och Zidane

TACK så jättemycket för grattiset och dina snälla ord hos oss. Ja, igår var vi verkligen ett bra team, men det är vi inte alltid... Men just nu är jag så glad att jag svävar på moln. Vilken söt lillebror du snart kommer få Walle!!!! Kram från oss.

2009-04-27 @ 21:05:44
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: mimio

Nämen Aaaawwwhhh!

"Halledaaaa... sicka sötnosar"

Tänk,

att ni ska få en valp i huset... så härligt!

När man ser de fina bilderna blir man ju alldeles varm i hjärtat. Goooooodingar.

Underbart att längta efter en liten valp. Finns inget bättre.

Kram maria





2009-04-27 @ 21:57:48
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker nästan att det borde vara förbjudet att lägga ut sådana bilder......du kan väl åtminstone varna känsliga tittare :-)



Jag är inte ett dugg avundsjuk......inte det minsta faktiskt......eller.......?!



Kram och LYLLO ER som är i väntans tider!!

2009-04-27 @ 22:19:18
Postat av: Helena & Tina

Borde vara förbjudet att lägga ut sådana bilder på bloggen.....eller du kan väl åtminstone varna känsliga tittare :-) Vi är inte ett dugg avis på er som snart skall få hem en liten äcklig sak som tuggar på allt....kissar och bajsar överallt.....håller dig sömnlös på natten.....och som är olydig, busig och .....alldeles underbar!!



Inget är som väntans tider!! LYLLO ER!!

2009-04-27 @ 22:30:00
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: ALICIA - shopping & foto

man bara ler när man ser bilderna :')

2009-04-27 @ 22:33:19
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Joanna Gabrielsson

Nej men gud så söta! Ser precis ut som en av våra hundar när hon var valp :)

2009-04-27 @ 22:33:54
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: Lakrits

Vi ser verkligen fram emot att få välkomna lille Beck till Lakritsskogen. För visst låter du väl din lillebror följa med ut och hälsa på Walle? Ingen risk att han stör vår relation, han är ju bara en liten plutt. Tar nog inte lång stund innan han parkerar sig i skuggan för tupplur så kan vi hålla på bäst vi vill.



Förresten, Matte hälsar att när vi åker till Stockholm ett par dagar i slutet av juli eller början av augusti så får ni gärna passa Solgläntan och vara här precis hur mycket ni vill! Matte tycker bara det är skönt att någon ser om huset.

2009-04-27 @ 23:23:28
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Gazton

Kan tala om att min syster tycker det är skönt att bara ha tre dårar till barn, och gammelmatte är ännu gladare. Dom där 3 hittar på mycket hyss ändå. Måste vara ännuvärre med så där många. =D

2009-04-28 @ 00:15:57
URL: http://gaztons.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback