Nu är det slut...

... på Fart & Fläkt, i alla fall är Tävlingslydnadskursen slut.

Men 3 veckor framöver går det dock att åka dit på Drop-in träning en dag/vecka. MOR säger att vi får se hur det blir med den saken, beslut skall fattas efter turen till Höör på fredag.

Träningen igår gick ut på att alla 4-beningar kördes igenom i den klass där man befinner sig tävlingsmässigt. För mig blev det en Lk1 genomkörning med Ingrid (Nikkis matte som "tävlingsledare"). Det gick inte strålande... men inte heller helt åt skogen... men den stora frågan är om min insats hade räckt till ett 1:a pris?

Skogen skall jag förhoppningsvis få komma ut till imorgon och inte bara det, jag skall få träffa Lakkan igen då :-)

Kommentarer
Postat av: Clara

Tjena

Jag håller på dig. Klart att du fixar det när du varit så nära två gånger.

Själv har jag blivit informerad om att det ska tränas 5-6 dagar i sträck. Hua, ingen rast o ingen ro, för det har man väl rätt till? ELLER.



Det kommer ett mycket utförligt reportage snart.



Kämpa på.



Clara

Husse hälsar mä.

Postat av: mimio

Hej Walle

trist att kursen e slut för den verkade ju kulig :)

Hoppas ni får gå p åDrop innet istället.

Imorgon ska min matte ta mig med till en Lydnadstävling på vår brukhundklubb (ja ni var ju där förresten) alltså det är ett studiebesök som ingår i vår kurs... Matte säger att jag bör titta noooooooga så jag får vackra bilder i minnet av hur det SKA se ut när man uppför sig!

Får se om det kan va nåd... Gäsp! strääääck... Zzzz

trenoll mot AIK igår ;) MFF till Olympia snart, hoppas vi kan fortsätta vara vänner oavsett utgång tihhhiii

kram

m

2009-04-30 @ 11:50:38
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Agneta & Tyra

Ha nu en riktigt skön valborgshelg!!! Hoppas du får lite korvgrillning på schemat i helgen!! he heee Här är det full fart, vi ska träna, gå långa mysiga promenader och bara njuta i helgen!



Kramar i massor



/Agneta & Tyra

2009-04-30 @ 16:12:49
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: lotta med Juni o Cola

ha en underbar valborg:)

2009-04-30 @ 17:05:34
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Elliot

Hej,jag skulle hälsa från matte o tacka för den försenade födelsedagpresenten.Hon tyckte att det var jättebra grej,å hon sa att då slapp hon få katthår i munnen?!Jag vet inte vad hon menar för jag själv har jättegärna katthår i munnen!!!:D

Vi har just varit ute o sprungit en runda,intervallträning kallar matte de visst,vet inte vad de e men jag vet att hon fick hela munnen full med knott så hon spottade o fräste både länge o väl.Ska bara säja att det såg jätteroligt ut=)



Hoppas ni får en skön siste april(ja ja valborg då)

o att ni har en trevlig kväll med Marie o Lakrits.

Kramizar från

E & matte

2009-04-30 @ 19:20:46
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Tråkigt att kursen är slut......eller? Hoppas ni kommer iväg på dropinträningarna :-)



Kram

2009-05-01 @ 08:52:42
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback