Rapport...

... från Lakritsskogen.

Igår eftermiddag blev jag upphämtad, när jag fick syn på Marie blev jag så här glad:

Dock förstår jag inte varför Marie blängde så på mig, jag hoppade ju skitsnabbt in i buren:

En massa bus blev det direkt när vi kom "hem" till Lakritsskogen:

och dricka är viktigt när det är varmt:

Lite oroligt sov jag inatt, vaknade tidigt som attan (06.00) men fick inte riktigt liv i Lakkan & Marie förräns efter två timmars försök. Efter morgonrunda och frukost så drog vi ut i skogen för att vi båda skulle få spåra:

Det gick väl inte så lysande för mig... hade lite svårt att hålla mig rakt i spåret... men det ser rätt fint ut här:

och till klöven tog jag mig:


Vi fick sedan bada oxå... så jädrans roligt alltså... dock är jag alltid SISTEPELLE när det gäller att få tag i det som Marie kastade ut:



Här halvlyckades jag i alla fall:

och när jag tillsist helt lyckades, ja då var Lakkan helt ointresserad :-(:

Ursäkta att jag var lite framfusig igår... men det var bra att du sa till mig på skarpen så att jag kunde uppföra mig lite mer gentlemannaaktigt resterande tid hos er. Tusen tusen tack för två toppendagar!

Nu väntar förhoppningsvis en härlig natts sömn och imorgon skall vi träffa träningsgänget och då får vi fint besök från Hufvudstaden. Vilja & Helena är på Skånevisit och så klart passar vi på att träffas och träna tillsammans. Det skall bli jätteroligt att få träffa dem i "verkligheten".

Kommentarer
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Ha en riktigt bra Påsk och lycka till med lillebror om några veckor!

Postat av: Malin m flock

Det var ena härliga dagar du fick i Lakritsskogen minsann:)



O det var väl det vi misstänkte att det skulle bli en lillebror. O du kan hälsa FAR att det inte blir dubbelt så mycket jobb. Här hemma har vi två skålar som är fulla med vatten och när vi äter är det dem vi äter ur. Zolo har fått ärva massor...... Det kommer att bli toppen:)



KRAM

2009-04-10 @ 22:38:23
URL: http://tokigaflattar.dinstudio.se
Postat av: Guinness

Det där kollot ser himla mysigt ut!!!



Och tänk att du snart ska få en alldeles egen lekkompis som du kan busa med dygnet runt. Jag har massor att berätta för dig om hur det är att vara storebror. Jag kan lugna dig på en punkt med detsamma i alla fall. De där småingarna kan inte hålla tätt i början, men jag lovar att du behöver inte vara orolig att du ska få skulden, för de långa fattar med en gång vem som har gjort vad.



/Guinness

2009-04-10 @ 22:54:57
Postat av: Lakrits

Visst har vi haft härliga dagar Walle. Men du måste vara supertrött för du har ju inte vilat många minuter på hela dagen. Gissar att du sover gott nu! Tass&kram

2009-04-10 @ 23:44:26
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Agneta & Tyra

Åh, jag blev alldeles till mig då jag såg att ni hade "halvlånga" byxor på er!!! Här är det långkallingar och täckjacka som gäller än! Sedan badbilder???? Ja, det känns än mer avlägset! Måste nog ta oss en tur till Skåne snart!



Hoppas ni har kul och att träningen går bra!



Kramar



Agneta Tyra & Kenzo

2009-04-11 @ 11:33:55
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Helena & Vilja

TACK för en superrolig och givande tråning idag!! Kramar Helena & Vilja

2009-04-11 @ 18:30:22
URL: http://homstorp.bloggagratis.se
Postat av: Elenor och Zidane

Så mysigt ni haft med bus, spår och massa lek. En riktigt kul påsk förstår jag.

2009-04-11 @ 20:37:41
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: lotta med juniocola

å vad härligt:)har minsann vart in o läst på helenas blogg att ni haft det trevligt idag med!!!Härlig påskhelg ni har:)ha en fin fortsättning på den också:)

2009-04-11 @ 23:10:04
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback