Igår...

... såg det ut så här när vi tränade (några bilder har jag fått av Emma):
Arrangerad bild på mig, det är därför jag ser så lidande ut

Syrran Vira ser inte fullt så lidande ut:

Sandy på ingång från ett lyckosamt sök:

Medans söta Calla snällt fick sitta uppbunden:

Här ligger jag och spanar på var viltet läggs ut:

Titta vilken höjdare Sandy är:

Fina Krut:

Se & lär av Bell sa MOR till mig:
 

... och när jag & Lakkan senare busade i skogen (bilderna har jag fått av Marie):


Bäst var när FAR kastade snöbollar:

... och när jag lämnade över Lakkans Alla Hjärtans dag present:

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Du é allt en go kille Walle som kommer med presenter till mig. Bäst av allt var såklart att träffa dig men det var smarrig choklad du bjöd på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback