Jag tycker...

... att det är lite oartigt att blogga när min kompis är här... men just nu ikväll när vi varit ute på sista kisserundan så fick jag lite väl mycket bloggångest så Guinness sa att det var ok att jag bloggade lite... inte gör det honom något sa han.

Vi har det hur kul som helst tillsammans både inomhus & utomhus, framför allt nu när marken bara blir vitare och vitare.

Vi gör precis allting tillsammans, äter, leker, sover middag, ja vi t o m myser med MOR samtidigt.

Morgonpasset & sista kvällspasset går alltid både MOR & FAR ut med oss. På morgonen så är det ett himlans knorrande på FAR för att det är så kallt och på kvällen är det MOR som knorrar. Men fast dom knorrar så tycker jag att det är så roligt att dom båda offrar sig för våran skull.

Nä nu kallar Guinness... vi skall in & fläka oss i LILLMATTES säng för hon skall inte sova hemma inatt.

Kommentarer
Postat av: Ingela & Tessie

Vi började undra om du glömt bort bloggen nu när Guinness är hos dig men det hade du inte du var bara artig som man ska vara när man har vänner på besök, kan tänka mig att ni har massor att göra så du hinnen nog inte uppdatera så mycket just nu?!

Så mysigt att ha hela lillmattes säng för er själva passa på att mysa massor.

Ingela & Tessie

Postat av: lotta med juniocola

å vad ni verkar ha muýsigt!hur länge ska han stanna? kan tänka mig att ni kommer sakna varandra sedan...då får ni gosa med mattar extra mycket;)

2009-02-19 @ 14:58:58
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Elenor och Zidane

Ha ha kompisar är kuuuul!!! Jag tycker det var bra att du bestämde dig för att blogga lite så vi får reda på vad ni sysslar med. Vet du förresten om din kompis Isa har valpar i magen?

2009-02-19 @ 17:24:11
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Shiva & Vittra

Vi är avundsjuka på att du har kompis hemma så länge. Vi har iofs varit på kollo idag hos våra kompisar Viggo och Saffi, för Viggos matte har sportlov och våran matte skulle på nåt möte. TVÅ rundor i skogen hann vi med på kollot - våran lata matte tar oss bara till skogen en gång om dagen annars.



Vår matte är fortfarande impad över er två gossar! Pussa lite extra på varandra i kväll - det är bara manligt tycker vi! Puss puss.

2009-02-19 @ 18:25:29
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Helena & Vilja

Va mysigt att ha en kompis att mysa med!!

Och du jag vet inte om jag vil påstå att rutan satt som en smäck men det var så häftigt att se att hon börjar fatta varför konerna står där och att hon försöker placera sig efter dem....det trodde jag aldrig för en månad sedan skall jag säga.....när hon inte alls kunde förstå varför konerna stod där om hon inte skulle apportera dem :-) Ha en bra kväll!

2009-02-19 @ 18:33:46
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Tyra

Här har det blivit lite varmare nu -20 på mätaren för ett tag sedan.



Hoppas ni har det kul tillsammans och att ni får sova gott i lillmattes säng!



Kram



/Tyra

2009-02-19 @ 20:49:50
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Clara

Tjena

Jag får snart också sova i en riktig säng då jag ska upp till "farmor" för där får jag ligga i deras säng.



Clara

2009-02-19 @ 21:34:33
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Lakrits

Inte tror jag Guinness misstycker att du bloggar. Jag hade gärna kommit och hälsat på och sett hur ni har det men jag vill ju inte att ni ska bråka om mig så jag låter nog bli. Inte för att jag har några tvivel om vem som gäller för mig men jag vill inte äventyra er vänskap.

2009-02-19 @ 21:50:52
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback