Jaktlydnadskursavslutning...

... i gassande kvällssol var det igår kväll!

Det blev många välbehövliga drickepauser och vi som var med igår var nog inte helt på hugget hela tiden pga den pressande värmen men den lilla söta unga damen längst till vänster hon var i sitt esse.
Men posa ställde vi mer än gärna upp på allihopa, bakom mig i mitten står kurshållaren, Mumme. Det är hon fått oss att totalt ignorera allt vad dummiesar & tennisbollar heter då man inte fått något godkännande att hämta av sin matte eller husse, egentligen helt otroligt, 5 kursomgångar och vi har inte fått hämta ett endaste dugg.
Ovan fr v: Ulrika & Molly, Anna & Bella, jag utan MOR, Marie & Lakkan, Per & Nisse

Kolla in så härligt Lennart får åka med sin matte Karin när han skall till klubben och träna... FAR en sådan bil vill jag, Beck & MOR oxå ha, får vi det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får ni inte heller hämta nuförtiden.....man börjar ju undra om mattarna fått solsting?! Nu har vi varit på tre träningar på raken när vi inte fått hämta nåt.....bara ligga och slöa?! Kram

2009-07-02 @ 07:43:35
Postat av: Elenor och Zidane

Roligt med kurser då man känner att man verkligen lär sig något. Väldigt snyggt foto måste jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback