Sista jaktkursomgången...

... och vilken pärs alltså!

Vi var bara en liten tapper skala om 6 hundar även idag och då var det ändå med två "lördagsekipage" inräknade, Sigge & Calla.

Fy farao... vad vi fick jobba som tusan både hundar & mattar. Det sköts vilt omkring oss och det gällde minsann att vara helskärpt hela tiden för att kunna hänga med i svängarna. Inte en tum fick man avvika från sin mattes vänstra sida utan tillåtelse. Vi var alla helt slut i bollen när klockan var ca 20.30. Men kul hade vi!

Vi fick skjuts av Lena & Sigge idag (TACK)! Men innan vi skulle åka hem så upptäckte Lena att Sigges koppel var borta så det var bara att bege sig ut på den gröna ängen och leta efter Sigges gröna koppel. Efter en liten stunds letande så fann jag det och jag belönades bra av Lena. Sigge & jag passade på att ta några race tillsammans oxå :-)

Mia & Malin... jag hoppas att ni inte blir allt för besvikna nu, men tyvärr får ni inte mer rapport än så här idag. Ni får nämligen inte vara för förberedda inför morgondagen... men jag säger bara: VAR PÅ ER VAKT & HA SILVERTEJPEN MED ER!

Kommentarer
Postat av: Agneta & Tyra

Silvertejp, ja det var annat än vad jag hade på träningen ikväll, he hee.



Lät som en spännande träning och kanske lite tröttsam för planeterna he heee



Kram



/Agneta

Postat av: Anonym

2009-06-06 @ 07:01:48
Postat av: Mia o Viggo o Vera

Det låter som om ni hade en givande kursdag. Tyvärr kan jag inte åka dit idag, Viggo är halt. Jättetrist!



De är ju för söta dina små pojkar där de ligger på Walles favoritplats! Visste väl att han skulle dela med sig av den platsen till sin lillbrorsa!

2009-06-06 @ 07:05:24
Postat av: Malin m flock

Sicken osis att jag jobbar natt denna helgen och inte orkade ta mig upp efter 3 timmars sömn för att åka på jaktkurs:)



Ser fram emot en längre uppis så att jag kan få reda på vad som hände på träningen:)



Ses vi på avslutningen nästa vecka, dagen innan vi åker till Cypern!!!



KRAM

2009-06-06 @ 16:13:12
URL: http://tokigaflattar.dinstudio.se
Postat av: Lakrits

Jösses, skjuter de vilt omkring sig de där två herrarna? Låter i alla fall som att ni hade skoj!



Hoppas du kan lära mig en massa när vi ses för träning i helgen!

2009-06-06 @ 23:31:08
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback