Härlig stadsprommis...

... med brorsan Elliot!

Halv 7 mötte vi upp Elliot & Ann på parkeringen bakom stadsteatern och genast drog vi iväg ut på stan. I hela 2 timmar var vi ute och spatserade i det fina kvällsvädret.

Så klart som på alla andra stadsprommisar med kompisar så blev det körv på väga... det var längesedan sist så det satt riktigt gott i kistan.
Två förväntansfulla/helfokuserade killar:

Elliot i ättagen:

Jag fick oxå en födelsedagspresent av brorsan & hans matte, ett stort påskägg, men MOR säger att jag får vänta att öppna tills på söndag, inget tjuvkikande alltså, synd... det hade varit kul!

Om ett par timmar är det så dags för att åka till jaktkursen. Jag såg att MOR lagt ner silvertejpen i ryggan och det tycker jag är bra för hemma i byrålådan gör den minsann ingen nytta. Rapport kommer senare...

Ha en härlig vårfredag! Ja, jag vet att det inte riktigt gäller alla ännu, men ni får ha det bra i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena

Korv är gött. Får alltid smaka då husse köper.

Lyckos som får vara ute o träna i det fina vädret. Husse ska alltid jobba. Jag väntar med spänning på er sida.

Trevlig helg.



Clara

2009-03-20 @ 12:13:33
Postat av: Elliot

Heeeej och tack för det (lukt-)intressanta rundvandringen =) Tänk att de finns sååå mycket olika dofter! Å tack för korv med bröd...de va JÄTTEGOTT å oss emellan så brukar jag aldrig få de annars :( snålt va?

Hoppas du kommer att tycka om påskäggets innehåll,själv försökte jag att sniffa lite på paketet som jag fick av dej men se de fick man inte.

Ha det så bra idag å gör inget som jag (inte)skulle göra haha!!!

kramizar från E

2009-03-20 @ 12:42:33
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

wow, redan påskägg på G:) lycka till på jaktkursen:)

Postat av: Tyra

Jo, träningen gick faktiskt ganska bra. Jag var jättenöjd. Fria följet kan bli mycket bättre i alla fall.



Kram



Agneta

2009-03-20 @ 21:31:30
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Helena

Jag har redan förträngt exakta datumen men det ör nån gång runt 20<.e april som vi ska starta.....tror jag. Mer axakt rapport kommer senare. Är ni hemma i påsk förresten? För då styr vi kosan söderöver :-) Ja det är synd att MBT-skorna är så dyra jag skulle gärna ha ett par sandaler också och ett par vinterkängor och.....!



Ha en härlig fredag. Kram

2009-03-20 @ 21:36:15
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Lakrits

Vad mysigt med syskonpromenad. Och korv är ju alltid gott! Längtar tills vi också kan ta oss en korvarunda.

Tass & kram

Lakkan

2009-03-20 @ 23:35:28
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback