Tätare & tätare...

... besök hos brorsan nu, igår var vi där igen (jag fick ligga i bilen bara men känner det ändå som jag får vara med).

Jag har fått berättat för mig och sett bilder på att det är betydligt mer "liv i luckan" på de elva "hulliganerna" nu.

Nyfikna så fort något är på gång och här är delar av min flock på ingång:

Beck höll sig i skuggan och väntade på att dom skulle komma till honom istället för han till dom:

Tjena:

Inte helt redo för närkontakt... ville först sträcka ut sig lite till:

Sen plötsligt tryckte det på lite:

Sedan undersökte han vad MOR hade trampat i...:

Det är ingen risk att hon trampat i något i valphagen för där är M på hugget med spaden varje gång:

Sötaste charmtrollet (jag har ansökt om att ta hem henne istället):



Snygg är hon i profil oxå:

Avslutningsbilden får bli på en BECK som tryggt somnat igen precis innan mina 2-beningar lämnade valplådan för denna gång:

Kommentarer
Postat av: Enzo

Verkar vara en cool brorsa som vet att han ska samla på krafterna tills han kommer till er :-). Den där söta tjejen, är det den omtalade lill-tjejen som alla verkar bli så betagna av?

2009-05-03 @ 18:01:14
Postat av: Wallander

Nej, det är tjejen som hela tiden är om-sig-kring-sig!

2009-05-03 @ 18:03:03
Postat av: Heléne och Zico-BB

Som sagt, känns som om man borde vaccinera om sig - känner starka symptom av "valpsjukan" :) Tänk att det bara tar 7 år att glömma hur det är att ha en flattevalp i huset. I ert hus, verkar det gå lite fortare - men det beror väl på att du, Wallander, var en sån exemplarisk valp :D

Tass&Kram

H&Z

2009-05-03 @ 18:08:44
Postat av: Agneta & Tyra

Vilka charmtroll, matte e också sugen på en sån där liten en. Kennelmamman vår har ju också valpar. De e min syrra som valpat!



Hoppas du haft en trevlig dag och att du får rå om MOR ikväll!



Kram



/Tyra

Postat av: Helena & Tina & Vilja

Mmm vilka godingar!!!



Han är rätt snäll den där von Schleten.....så ni skulle nog klara att träffa honom iallafall :-)



Kram

2009-05-03 @ 22:09:19
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Karin och Wilma

Sötnosar!!! vill ha vill ha vill ha

2009-05-03 @ 23:09:01
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback