Vilken lyckosam helg...

... för mig & många av mina vänner!

Brorsan Enzo var i lördags i grannlandet och fixade Brugsprövet + en 3:a i begynderklassen. Med sig hade han Corinne som har matte Bea och dom fixade samma sak men knep ett 2:a pris. Calla var oxå där och gjorde öppenklassdebut och fixade ett 3:e pris och Sandy fixade en etta till så att hon nu kan starta i Elitklassen istället.

Lilla Grappa tjejen såg till att bli en champinjon i går söndag och tituleras nu SVCH SPADER DAMENS QUICK QUAINT QUAIL

Vittra Kvittra vann det inofficiella WT:et i Pärup.

Stort GRATTIS till er alla... har någon mer som jag känner varit ute och gjort bra ifrån sig så säger jag grattis till er oxå för säkerhetsskull!

Ps. För mig är det lyckosamma att jag överlevt första helgen med LILLBRORSAN


Kommentarer
Postat av: Helena & Tina & Vilja

GRATTIS till alla fina resultat och vilken tur att du överlevt första helgen med lillbrorsan!! Kram

Postat av: Grappa

Hej Walle!

Du är allt bra gullig som hyllar mig på din blogg! Jag har minsann hört att du också är SVCH. COOLT!!

Min morsa blev lite irriterad ett tag i söndags för flera människor frågade: Ska inte flattar vara svarta? Till slut kunde hon inte hålla sig utan sa: Ska inte Vorstar spåra till spårslutet? Hihi, det är riv i morsan ibland.

2009-05-26 @ 17:26:26
Postat av: Vittra kvittra

Din matte Grappa är ju för rolig! :-) Där fick vorsteägarna så de det!



Jag lärde lilla Vera att simma i dammen idag! Nästa vecka är det din tur! ;-)

2009-05-26 @ 22:23:48
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi

TACK - TACK - TACK



visst är det härligt att lyckas, vi ska ju alla ha sådana dagar när träningen sitter. Stor känsla att lyckas med Sandy, nu är vi i det sk finrummet - elitklass och Calla pris i öppenklass känns bra. Vet att du Walle kan, har varit där och sett, vet att ni kan!!



Kramis



Ann-Sofi - Sandy - Calla

2009-05-26 @ 22:23:51
Postat av: Enzo

Tack brorsan för grattiset! Har nu äntligen lyckats nå upp till en av alla dina meriter ;). Men någon svampinjon blir jag nog aldrig så du får vara ensam om det. Men lille Beck kanske ger dig en match där för MOR är nog lite mer träningsvillig än min matte.

2009-05-26 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback