Bäst i klassen...

Igår var det avslutning på Veteranvalpkursen för mig Beck & Co.

Här är hela klassen samlad (och det var minsann inte det lättaste skall jag be att få berätta):


Foto: Heléne Jonsson

Vi fick göra en massa övningar för att visa upp lite av vad vi lärt oss under dessa 6 kursgånger och det gick riktigt bra. Men en övning blev extra tuff för vissa, bl a mig. Jag kunde inte motstå köttbullsbitarna som var placerade på tallrikar på vars en sida om mitten på inkallningsbanan, MOR kämpade och kämpade... men köttbullarna vann (F'låt MOR).

Innan vi skulle skiljas så skulle pris delas ut till de bästaste i klassen och det var vi ju så klart ALLA och vi fick gå fram och mottaga vars en sådan här kulig leksak som dessutom hade Frolicar fastsatta i benen:

Speciellt TACK till våra fröknar Karin & Heléne för en jättetrevlig kurs!

Sedan ber Wallander att jag skall hälsa, speciellt till Heléne och be om ursäkt för att han var lite "ostyrig" när han fick chansen att vara "Zico" och få göra det roliga med inkallning över en massa leksaker OCH hela köttbullar. Men kötbullarna blev för tuffa även för honom... verkar ligga i släkten det där!

Kommentarer
Postat av: Fröken Heléne

Hej Walle!

Jag tycker du spelade Zico rätt så bra. Tror inte att han hade skippat köttbullarna heller :D Jag är faktiskt imponerad över att du satt kvar, när jag bad dig om det - du hade ju redan span på allt det goda.

Tack för gott samarbete :)

Hälsa MOR och BECK. Jag kommer att sakna onsdagsträffarna.

Kram

Heléne

2009-09-25 @ 09:38:03
Postat av: adelia

Hej på er;)

Så fina ni är på bilden,så roligt att se valparna..svårt att sitta still.Men kul med en ny leksak.Men Bianca hade oxå gillat köttbullarna trots att hon är 3½ år...

Ha en bra lördag o helg.kram o nosisar

Postat av: Clara

Tjena

Va kul att DU också är duktig. Jag ska berätta en HEMLIS. Köttbullar lockar en till nästan vad som helst men det har du säkert märkt själv.



Hur går det med sångkarriären?



Clara

Givetvis hälsar Husse mä.

2009-09-26 @ 12:46:56
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Ia & tjejerna

Köttbullar är jättegott och jag tycket bäst om mamma scan. /Diwa

2009-09-26 @ 13:33:59
URL: http://kellybrown.blogg.se/
Postat av: Karin och Wilma

Jamen hallå!!! Ibland undrar man ju vad de där tvåbeningarna har i huvvet. Såklart köttisar smäller högre än allt annat :-)



Fina presenter ni fick, har vi aldrig fått på någon kurs.



kram Wilma

2009-09-26 @ 21:53:23
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: lotta med juniocola

å vilkent underbart härligt gäng, jättefina..och DUKTIGA så klart:)kulig god present ni fick:)

2009-09-26 @ 22:11:16
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Elenor och Zidane

Tack för snälla rader! Ja vi är nöjda med vårt tredje pris. Men nästa gång då vill vi högre....:) :) Förstår att det var svårt att få med alla på bild. Såna godingar och det där med köttbullarna var ju JÄTTESVÅRT ju!!!! Men riktigt riktigt gulligt....

2009-09-27 @ 19:12:22
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback