Mera bilder från...

... söndagen, några tagna av våran supporter BIP

Här sitter vi alla mattar och myser i solskenet på morgonkvisten:

Sammanbiten Margareta... ja, alla laddar vi på olika vis, men det funkade uppenbarligen:

Inte konstigt att Kidd & Eva tog 1:an... kolla så coola dom är, inte ett dugg nervositet där inte:

Lång väntan på domaren... men här ser ju MOR ut till att vara ganska avkopplad, axlarna på rätt plats igen, tidigare satt dom uppe vid hennes öron:

Spot & Margareta tar emot sitt välförtjänta pris:

och likaså Kidd & Eva:

... och vi har hämtat vårat. Men här är beviset på att jag & MOR inte alltid fokuserar på samma saker:

Avslutningsvis blir det en mysbild... men lika mysigt blev det inte för LILLMATTE när hon skulle krypa ner bland all grus som jag hade med mig hem:

Kommentarer
Postat av: Karin och Wilma

Mysiga Walle, jag är säker på att lillmatte hade överseende med grushögen. Vem vill inte pussa den tröttisen :-)

Postat av: Agneta & Tyra

Mysigt det såg ut under täcket. Jag tror att vi också kryper ner en stund!!!!



Ja, vi har tänkt debutera till helgen och även om vi inte har stora förhoppningar så önskar jag i alla fall att vi får gå runt hela provet.



Vi har ju problem med stadgan på vattnet, nu på slutet har det funkat bra men så igår blev det knallning igen, pust..... stön...... inte kul att ha det i bagaget imorgon!!!



Ha en skön kväll och håll både tassar och tummar hårt för oss!



Kram



/Agneta & Tyra

2009-09-18 @ 16:26:28
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: maria

Åhhh vad härligt det ser ut där i sängen!

Lite grus i lakanen ja, men det är det värt o det tycker säkert lillmatten din också.

Fina bilder på dig o din avslappnade mor! Ni ser ut som ett coolt par tycker jag!

Gillar solskensbilden också, där mattarna sitter på bänken, ser härligt ut.

kram m

2009-09-19 @ 10:17:47
URL: http://mimio.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback