MORS lilla Walle...

... ej hemma är.  (Inlägget skrivet av MOR)

Hoppas att du skötte dig när du & LILLMATTE promenerade hem till ÄLDREMATTE!

Du har bara varit borta i 2,5 timme och det är så tomt utan dig här hemma (det är ingen som följer efter mig hela tiden).

Jag hoppas att du tar väl hand om LILLMATTE & ÄLDREMATTE när ni skall sova inatt. Nu när du är där och vaktar så kan ÄLDREMATTE  sova lugnt med balkongdörren öppen, hälsa henne det.

Vi ses imorgon kväll!

Ps. Glöm inte att pussa tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Varför sov du borta, Walle? Skulle din MOR hitta på något särskilt?

Postat av: Elliot

Du ska inte vara så nyfiken,Lakrits!För då blir nosen ännu längre ;D

2007-08-14 @ 15:17:45
Postat av: Lakrits

Fy för vad nosig du är.

2007-08-14 @ 18:44:51
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Wallander

Jag sov borta för att MOR inte ville att LILLMATTE skulle sova över där det spökar (vilket ÄLDREMATTE säger att det gör hemma hos henne).
Lakrits, man måste fråga för att få veta...

2007-08-14 @ 22:13:49
Postat av: Lakrits

Ja, jag menar väl det...att man måste fråga alltså.
Spöken låter mysko. Gjorde du några efterforskningar? Några mysterier på gång?

2007-08-15 @ 08:07:10
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Wallander

Japp, jag höll mig vaken nästan hela natten (det var därför som jag sov ända till klockan ringde 08.45), men ingenting hände. Jag tror bara att ÄLDREMATTE inbillar sig faktiskt.

2007-08-15 @ 12:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback