Ombytligt...

... väder idag må jag säga.

Ömsom regn, ömsom snö och som om inte det var nog så har en himla massa stora hagelkulor ramlat ner från himmelen och jag tror minsann jag lyckats pricka in varje ömsom.

När jag & LILLMATTE var ute i förmiddags så kom den en riktig hagelskur, då fick jag totalfnatt och bara sprang runt runt med LILLMATTE i andra änden av kopplet. Det måste ha sett himlans kul ut, Tyrus & Camilla stod och skrattade glatt åt oss.

Tyrus & jag fick inte hälsa idag, Tyrus har fått några konstiga utslag/blåsor på kroppen, så försäkerhetsskull så hölls vi på behörigt avstånd från varann. Jag hoppas att det inte är något allvarligt.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Varför fnattade du runt?

Håller med om att vädret var knepigt. Imorse när vi åkte till Åstorp, då snöade/regnade/haglade det men då var jag ju i bilen. Men sedan när vi kom hem och jag skulle bevaka infrysning av vilt då haglade det men jag vek inte från min post där jag stod med halva kroppen inuti garaget och halva utanför. Ryggen blev blöt men huvudet höll sig hyfsat torrt. Fast jag märkte knappt haglet då för jag var så fokuserad på att räkna fåglar.

2007-11-10 @ 23:43:20
Postat av: Wallander

Jag blev så lycklig, trodde att det skulle bli mycket snö, jag bara älskar snö!!!!!

Bra att du bevakade infrysningen, lova att du gör det även i fortsättningen. Matte (matematik alltså) sägs vara himlans bra för att hålla hjärna i schack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback