Det skulle...

... blivit träning utomhus ikväll precis som dom senaste 6 onsdagskvällarna, men trots att det bara finns dåliga kläder och inget dåligt väder så beslöt vi oss för att stanna inomhus.

Det blev klickerträning för hela slanten istället och vet ni vad... jag börjar nog fatta ett och annat lite mera nu. Men MOR förstår inte riktigt varför jag ser ut som om jag "sålt smöret och tappat pengarna" varje gång hon väntar ut mig, men såklart ser jag ut så för att jag måste koncentrera mig helt mycket. Men jag hoppas MOR kommer att förstå mig lite mera när hon läst ett häfte och tittat på en DVD:n som hon köpt idag.

Men imorgon kväll bär det av till Lomma oavsett väder, undrar vad som nu är i görningen? Bara inte MOR har fått för sig att vi skall tävla i lydnad nu oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback