KöksKaninen...

... åkte fram ikväll, fasicken vad kul tänkte jag.

Men resultatet blev nog inte helt vad MOR tänkt sig och då blev det inte vad jag tänkt mig heller.

MOR tog oxå fram klickern och belöningsskålen och fyllde den med godsaker. Placerade ut kökskaninen, lite svåråtkomligt och sedan gick vi iväg från köket. Jag blev skickad och for iväg som ett skott... men kaninen var döäcklig... jag tvekade länge... fattade tillslut mod och plockade upp den och begav mig iväg till MOR. Så fort jag fick syn på MOR så droppade jag den. Konstigt jag fick inget klick och inget godis och proceduren bara gjordes om. Ok, tänkte jag, jag får väl hålla fast fanskapet en gång så att både jag & MOR blir nöjda och minsann då kom klicket & belöningen. Men tydligen räckte det inte, jag skulle tvingas till detta ännu en gång... men nä där gick gränsen, jag sket i om det inte blev mer godis och bestämde mig för att hon minsann kunde hämta den där kaninen själv. Muttrande för sig själv så gick MOR ut och tog upp den med buller & bång, packade in den i tidningspappret igen och ner i plastpåsen och in i frysen och så säger hon: "Lilla gubben tro inte att du skall komma undan så lätt... vänta du bara!!!! Undrar vad hon menar att jag skall vänta på... hon sa det med en len röst så då måste det vara något positivt :-) men hon sa aldrig vilken dag.... så det är lika bra att jag kryper till kojs nu då.

Kommentarer
Postat av: Tyra

Men va fuskigt!!! Får du träna med "riktig" kanin i köket!!! Det skulle då jag aldrig få!!!!! Jag blir riktigt avis på dig och skulle jag vara du skulle jag vara väldigt rädd om ninen och hålla hårt och länge!!!!



Hoppas du kommer ihåg det nästa gång din lyllos!!!!!



Kram



/Tyra

Postat av: Zico-Bus

Tjena Walle!

Jag är helt på din sida! Kan det inte räcka med att vi hämtar tygpåsar? Misstänker att den där "kökskaninen" sett sina bästa dagar. Blääääää!

Tass&Kram

Zzzzzico

2009-02-03 @ 13:12:07
URL: http://www.zicolino.se
Postat av: niño

ha,ha haaa så kul detta!

Du måste ju hålla i kaninjäkeln litta till! du har hela godisskålen inom räckhåll jue (o:

Strunta i att den är äcklig, du kan spotta efteråt hi hi

säger vallare-Niño

2009-02-03 @ 19:01:40
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Vilja

Jag säger som Tyra....jag skulle oxå ha hållt kaninen hårt och länge.....om jag mot förmodan skulle fått ha en kanin i köket!! De enda kaniner jag får ha inne är de som Lakkas Marie har gjort....och de håller jag så fint såååå!

Kram och gokväll

2009-02-03 @ 20:05:49
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Lakrits

Det blev ju lite knepigt, det kan jag hålla med om. Men jag förstår dig. Blir det inte som någon har tänkt sig kan det ju vara. Tycker också kaniner är läskiga. Fast spännande också!

2009-02-03 @ 22:07:12
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Spot och Bell

hon menar antagligen närmare jul

2009-02-03 @ 22:42:22
URL: http://www.anthriscus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback