Vem skall man inte träffa på ALLA HJÄRTANS DAG...

... om inte sin kæreste!

Efter att jag fått en timmes vila efter jaktträningen så åkte vi iväg till Lakkan & Marie. Ja kan ni tänka er... FAR hade oxå lust att följa med!

Först gick vi en lång skogsrunda och vi kunde springa lösa hela rundan, stötte inte på några andra skogsentusiaster. Vi sprang & sprang och det kändes som om jag hade massor utav överskottsenergi, men jag blir så glad när jag får vara ute i skogen och än gladare när det finns massor utav snö OCH när jag får ha Lakkan vid min sida.

När vi kom hem så överlämnade jag min Alla -sdag present (kanske kommer det en bild på hur jag överlämnade det imorgon). Visst är det väl så att man ger bort rosor & choklad denna dag? Ja riktiga rosor blev det inte men väl dock på kortet, ej heller riktig choklad men dock en stor påse med "hundchoklad".

Det blev sedan TACOS och hallon/jordgubbar tillefterrätt för tvåbeningarna och för mig & Lakkan blev det grisörn light.

Himlans trevlig dag & kväll det blev det idag!

Kommentarer
Postat av: lotta med juniocola

vad bra, det låter som din allahjärtans dag var toppenbra. vad glad jag blir:) hoppas söndagen blir lika fin den:D

Postat av: Enzo

Vilken mysig Alla Hjärtans-dag du och Lakkan hade :). Måste berätta om min Rögle-tokiga lill-matte och hennes Alla Hjärtans Dag för dig. Hon och hennes hockeykille (som ju båda vara lite deppiga efter Rögle-förlusten) skulle ut och äta romantisk Alla Hjärtans-middag. Matte skulle också dit men för att hämta pizzor (väldigt oromantiskt tycker jag!). Då kommer lill-matte fram och säger med halvt hysteriskt uttryck i ansiktet "Cam och Chris Abbott sitter sidan om oss och äter!!! (Det är alltså "stjärnorna" i Rögle som gjort så många mål tidigare på säsongen). Jag håller på att få en hjärtattack!!!". Hi, hi, där sitter hon med gullekillen sedan 3 år på Alla Hjärtans middag och hjärtat slår dubbelslag för att Chris och Cam Abbott är i samma lokal :). Romantiskt!!! Men det blir värre... Hennes fd tränare serverar där och inser hur mycket lill-matte gillar de där tvillingbröderna så han går fram och snackar med dem och säger att tjejen därborta är ett stort fan av er. Då reser sig Cam och går bort och hälsar på lill-matte och hockeykillen! Men när matte frågar hockeykillen vad han tyckte om det så visar det sig att han var lika lycklig över att få hälsa på Cam :). Tur var det så det inte blev något svartsjukedrama inför lillmattes och hockeykillens resa nu i mars. Men MITT hjärta bankar bara extra för matte, ja åsså husse å mormor å morfar å lill-matte åsså så klart alla söta flatte-tjejer i hela världen ;).

2009-02-15 @ 10:14:43
Postat av: Mia o Viggo

Vilken kille du är Walle som så fint uppvaktar din tjej. Viggo har fått skäll av mig, han har ju totalt missat att uppvakta sin tjej Shiva! Drummel!



Grattis till priset i Lydnadsbarometern - kul!!



2009-02-15 @ 15:25:49
Postat av: Lakrits

Ja, Walle är allt en riktigt romantisk kille. Omtänksam och mån om att jag ska trivas och vara nöjd.



Tack för igår!

Tass&kram

2009-02-15 @ 16:06:25
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Helena & Vilja

Tack för att ni hejat på oss och för att ni gläds med våra framgångar! 160,5 poängär ju inte direkt några skrytpoäng men jag var så stolt över min tjej att hon lyckades stå emot all störning såå bra.....trots lite rullning och så :-) Kram kram



Ps hot packsen som jag la i skorna igår var fortfarande varma i morse så de fick ligga kvar i skorna idag oxå Ds

2009-02-15 @ 18:26:25
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: niño

Du är en riktig gentleman Walle.

Jag har en fjälla här på gatan som jag flörtar med så fort jag har tillfälle. Tyvärr såg jag inte henne på någon av rundorna igår.

Härligt med långa skogsrundor! Det gillar jag också.

Vov

N

2009-02-15 @ 18:31:33
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Lizzieonline ...

Halloj !

Du verkar ju vara en rätt juste polare av det lilla jag kunnat läsa mig till iaf !!!



Jag tillhör ju oxå grupp 8, även om jag först måste stöta mej med viltet innan det är dax för mej att " gripa in " ... :-) men eftersom min matte säger att retrievrar brukar vara rätt så duktiga på det där med linjetag och minnesmarkeringar och dylikt ( nä inte sån där dy, som är bra som lerinpackning .. ) så brukar jag " ta till mej " en del av eratses tänk .. Tänk, va bra va !



Har´e gott !!!



// Häsar Lizzie, som förresten hittade hit från Vilja !



Jo, det verkar som om du också hamnat på nån sån där SBK - klubb, och då måste ju jag få skryta lite, ( ESS som jag är ..s ) och berätta att jag snodde hem KM -titeln i lydnad på min hemmaklubb .. :-) !

2009-02-15 @ 18:59:59
URL: http://icelolly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback