Ballong- & ...

... Beck-lekande.

Jag var jätte nyfiken på ballongerna. Först kollade jag bara in "bytet":

och sedan närmade jag mig det lite mera:

... och plötsligt sa det bara PANG... men det finns det ingen bild på för MOR blev skiträdd när det smällde så hon missade det hela. Fjantigt att bli så rädd för en ballong som smällde lite!

Nu börjar LILLEBROR att bli lite roligare för nu kan vi ha lite dragkamper ibland och precis när han tror att han skall vinna så drar jag till ordentligt och då hänger han inte riktigt med i svängarna.


Men vi kan oxå ligga och småprata långa stunder men ibland blir han lite för intensiv då han börjar klättra på mig, bita mig i läpparna & öronen men då får uppfostrar Walle kliva in och bringa lite ordning i ledet.

Imorgon är det jaktkursavslutning för mig & MOR och sedan blir det första valpträffen för Beck & hans syskon. Låter som om det kan bli en roliger dag... hoppas vädret blir lite bättre oxå.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Vad mysigt ni har ihop. Och vad fin sida ni har fått! Stackars mig som har en Matte som är fullständigt okunnig om datorer. Fast hon har ju andra starka sidor förståss. Och jag är inte så kräsen, jag nöjer mig med min lilla lantliga blogg :D

Postat av: Helena & Vilja

Hoppas ni får en mysig dag med både jaktkursavslutning och valpträff trots att vädret inte verkar bli det bästa!



Kram

2009-06-14 @ 09:37:59
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: lotta med Juni o Cola

haha jag flyger oxå högt när ballongerna smäller;)Vad STOR o fin han börjar bli lillebror:D

2009-06-14 @ 17:43:44
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Agneta & Tyra

Kul me ballonger och vad kuligt ni har tillsammans du och lillebror!



Här har det varit kennelträff och nu är det sjukstuga!



Kram



Agneta

2009-06-14 @ 18:44:06
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Clara

Tjena

Kul att se att ni kan leka tillsammans.

Själv tycker jag att ballonger är jätteläskiga. Reagerar när Husse blåser bubblor som smäller med tuggummi.

Hoppas att avslutningen gick bra.



Clara

2009-06-15 @ 00:03:06
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Ballongdansen :) ... den skulle jag tycka vara kul, ända tills det smäller !

Hoppas avslutningen blev bra! Vi tittar mest in för att önska en

GLAD MIDSOMMAR!!!

till hela tjocka familjen (som då inte är så tjock, men börjar bli rätt så STOR!)

Kramar

H&Z

2009-06-15 @ 20:50:53
URL: http://www.zicolino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback