Äntligen kommer bilderna från...

... torsdagens badäventyr i Yddingesjön.

På väg,,, här höll LILLKILLEN jämna steg:

Här kom han lite på efterkälken:

Men vi gjorde ett uppsamlingsstopp för att smida lite nya planer och då var vi samlade igen:

När vi kom ner till sjön så kastade jag & Lakkan oss ut direkt ut efter krabban Sebastian:

Beck  var knappt nere i vattnet men han råkade stå lite väl nära när vi kom upp så han blev rejält blöt... men vad gjorde det när han fann en egen liten skatt som han med "säkert" grepp bär iväg:

Becks batterier hade laddats ur en del så han fick sitta i ÄLDREMATTES famn på tillbakavägen:

och därifrån hade han ännu lättare att spana på fåglarna som satt i träden:

Tack Marie för alla bildleveranser :-)

Kommentarer
Postat av: Enzo

Mysigt :-)

2009-06-27 @ 23:23:11
Postat av: Karin och Wilma

Duktig apportör :-) Idag på kvällspromenaden träffade vi en irlänsk varghund som var 5 månder och STOOOOR!!!! Han blev så till sig när vi kom, riktigt valpfjantig. Wilma var dock lite skeptisk eftersom han vägde ungefär 45 kilo och var stor som en elefant. Jag frågade hur tung de trodde han skulle bli, uppåt 80 kg!!! Ta upp den i famnen om du kan ;-)

Postat av: Helena & Tina & Vilja

Härliga bilder....jag blir sååååå valpsjuk är jag ser den lille godingen :-) Läääängtar (men det är ju rätt lång tid kvar tyvärr)! Kramen

2009-06-28 @ 09:15:40
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Clara

Tjena

Ser härligt ut.

Kul att Beck hänger med som han gör.

Ska meddela att Husse o jag har sett beck filmer 3 dagar i rad.



Ha en trevlig söndag.

2009-06-28 @ 11:37:52
URL: http://www.clarabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback