Idag har jag bara fått beröm

Men så har jag också skött mig exemplariskt, jag har varit snäll, lugn och otroligt lydig. Fick gå utan koppel en lång runda med MOR ikväll och fick så mycket breöm, det gillar jag.

Men sedan brukar det löna sig att vara extra snäll nu innan jul, har LILLMATTE berättat för mig. Hon borde veta, eftersom att hon varit med 15 gånger innan. Tur att man har så många smarta omkring sig som man kan få tips ifrån.

Men det är inte bara jag som får bra tips, MOR fick ett bra tips av Jesper idag, när det gäller att träna mig på att hålla kvar dummyn tills MOR säger att jag skall släppa den. Jag visade mig jätte duktig med Jesper, dock tyckte jag inte det var lika roligt när MOR prövade. Men som jag sagt flera gånger tidigare, det är nog bara till att lära sig, MOR kommer inte att ge sig förrän jag kan det. Men det är ingen brådska, vi tar det lilla lugna.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Du e duktig du,nästan exemplarisk!Men de där människorna är några envisa rackare!
Jag kom att tänka på en sak(tänker mycket idag).Borde inte jag vara med på bild på din sida egentligen?Om inte annat för att jag är en sådan flitig bloggare?Vill du ha fler anledningar så är jag ju en trevig bror,snäll,ganska söt o så brukar jag ju pussa dej runt nosen när vi ses.....behöver jag säja mer?

2006-12-03 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback