Nyfriserad & fin....

Blir man när man varit på "Salong Margareta". Idag blev det en helrenovering, dvs klippning från topp till tå, vilket innbar att all överflödig päls är bortklippt. Trots att jag har sparsamt med päls så blev det faktiskt en hel del som åkte av. Tänk allt detta arbete för att jag skall ställas ut på Söndag.

Man brukar ibland använda ordspråket "vill man vara fin så får man lida pin", men det är ej nödvändigt här. Margareta är så försiktig så man kan bara ligga där på golvet och bli härligt och varsamt ompysslad.

När jag var färdigfriserad så sparade jag definitivt inte på pussarna, jag kan vara riktigt givmild när jag blir nöjd med resultatet.

Tack Margareta, jag kommer mer än gärna tillbaka när det behövs igen, om jag får?

110274-40

Visst blev jag fin? MOR ville att jag skulle stå upp och visa, men se det kände jag inte alls för.


Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej hej!Imorgon är det min tur att "mysa"och bli putsad så det ser jag fram emot kan du tro.
Och förresten tycker jag att du är lika gullig vare sej du står eller ligger på fotot=)

2006-11-09 @ 20:36:49
Postat av: Wallander

Hallojsan brorsan,
Jag förstår att du ser fram emot morgondagen, jag längtar redan till nästa gång. Men där emellan får jag nöja mig med MORs och mina mys stunder.

Se nu till och bli en riktig snygging, så att både du & jag ser prydliga ut på söndag.

Är du nervös? Nej det är du säkert inte, du har ju redan klarat av din utställningsdebut.

Jag är skitnervös, vet inte om jag klarar av det. Jag är i och för sig mest rädd för att MOR skall göra bort sig, det blir så pinsamt för mig då.

2006-11-09 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback