Ha Ha, vad vi är...

... busiga, alltså jag & Guinness.

MOR tog sig en liten morronlur i soffan. Men när hon legat där i en timme tyckte vi att det var dags för henne att stiga upp. Vi började pussa på henne och när hon började röra på sig blev vi så glada. Guinness hoppade upp i soffan och fullständigt vräker sig ner så att MOR trillar av soffan. Jag överfaller henne då, men Guinness ligger lugnt kvar i soffan. Guinness soffor är mycket bredare hemma och så är Lena betydligt mindre än MOR, därför får dom plats 2 vilket definitivt inte går här hemma.

När vi väl fått upp MOR så gick jag till min favvoplats & Guinness till sin, vårt gemensamma uppdrag var ju genomfört!

Kommentarer
Postat av: MOR

Tack killar, jag gillar verkligen att bli väckt på detta vis!

2007-07-21 @ 11:12:23
Postat av: Elliot

Hörde ni Walle o Guinness?Hon gillar det!!!Då e de bara å fortsätta i den stilen.
Go for it!!!

2007-07-21 @ 13:58:23
Postat av: MOR

Jasså Elliot, det tycker du... har du aldrig hört talats om att man kan säga saker lite ironiskt?

2007-07-21 @ 14:46:35
Postat av: Elliot

Nääää,de där iro-ordet känner jag inte till...

2007-07-21 @ 18:15:37
Postat av: Wallander

Nej, jag tänkte väl det!

2007-07-21 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback