Hölassåkning...

... i LOMMA.

Det var inte lite gräs som skulle räfsas upp. MOR, Ann & Marie kämpade hårt mellan 10-14.30. Trots detta så är det bara ca hälften av Appellplan som är klart.

Jag fick lite passivitetsträning, men när Lakrits kom så blev det banne mig svårt att stanna kvar på den plats som jag blivit anvisad. Så jag fick ligga lite ute men oxå sitta lite i bilen.

Men att åka hölass med polarna var dagens höjdare.

image179

Det är inte lätt att sitta still för länge sidan om en riktig gosig tjej:


Synd bara att det inte blev någon träning eller något riktigt bus, himlen öppnade sig nämligen (för ovanlighetsskull)

Kommentarer
Postat av: Elliot

Oj vad söta vi ser ut!Fast lite fuskigt var det allt att jag missade det där pusskalaset=(
Vad gjorde då jag istället kan man undra?Jo tittade på min matte....åååå vilken åsna!

2007-07-22 @ 17:32:20
Postat av: Wallander

Fattar inte att du bara kunde sitta där och ha ögon för din matte... ibland gäller det att passa på t ex när ens matte filmar...
Du säg till din matte att hon oxå tar med sig kamera nästa gång, så kanske du vågar oxå.

2007-07-22 @ 18:03:55
Postat av: Lakrits

Vilken fin filmsnutt. Jag har länkat till den från min blogg. Synd att du bara tittade på din matte Elliot, jag hade gärna blivit pussad av er båda samtidigt. Hihi.

2007-07-22 @ 20:42:11
Postat av: Wallander

Månntro du skulle myst om du belv pussad av oss båda samtidigt Lakrits!
Länk på din blogg, vad kul, då kanske jag får lite nya besökare på min blogg.

2007-07-22 @ 23:11:45
Postat av: Anonym

haha. Vad underbart gulligt. Jag bara Älskar det! :)

Postat av: Elliot

Ja visst e de gulligt.....men lite synd måste du väl tycka om mej eller hur "tvillingsjäl"?
Elliot

2007-07-23 @ 13:47:46
Postat av: Wallander

Det är inte alls synd om dig Elliot, man måste ta för sig lite här i världen för att få det man vill ha. Så är det bara...

2007-07-23 @ 16:13:58
Postat av: Elliot

Fy vad nedrigt sagt!Bara för att jag är en snäll kille som kämpar o försöker att uppföra mej fint =(

2007-07-23 @ 20:23:59
Postat av: Lakrits

Jag tycker lite synd om dig för att du missade pusskalaset. Du får en extra puss nästa gång! Man är inte alltid så uppmärksam på vad som händer, ibland sitter man i penseer helt enkelt.

2007-07-23 @ 20:52:24
Postat av: Wallander

Jag tyckte inte det var nedrigt sagt, jag ville bara peppa dig för att du skall våga ta steget...
Jag vet att du är snäll och väluppfostrad.
Jag är oxå snäll även om jag inte är fullt så väluppfostrad.

2007-07-23 @ 20:53:39
Postat av: Lakrits mattes medicinsyster

Ja, det var ju hur gulligt som helst. Sörj inte Elliot, det går väl fler tåg. Du får ta initiativ nästa gång ni ses!

2007-07-29 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback