Imorgon...

... är det bl a dags för MOR att visa mig vad hon lärde sig på teorilektionen hemma hos Margareta i onsdagskväll.

9.30 startar apporteringsträningen i Lomma. Jag hoppas att vi får apportera sådana där pälsklädda saker igen, de var mycket roligare än de vanliga dummiesarna.

MOR berättade för mig att jag skall få några egna sådana oxå, Marie (Lakrits matte) har tydligen lyckats komma över "dummypäls"  till ett himlans bra pris. Men det krävs lite "klipp & klistra" insats från MORS sida först, men det är jag helt övertygad om att hon fixar lätt som en plätt.

Imorgon är det alltså upp till bevis, därför är det dags att krypa tills sängs nu meddetsamma bums!

Kommentarer
Postat av: Elliot

Du var jätteduktig idag på apporternadet=D
vilka framsteg du gjort!

2007-10-20 @ 14:07:46
Postat av: Lakrits

Ja, absolut. Jag tycker vi skötte oss bra allihopa faktiskt när det gällde apporterandet.

2007-10-20 @ 19:09:30
Postat av: Wallander

TACK mina goa kompisar. Nu känns det som om det kan bli betydligt roligare att apportera, dvs nu när jag börjat fatta galoppen lite. Dock tyckte jag det var lite väl läskigt att springa omkring där inne i det höga gräset och leta efter dummyn som jag knappt har lärt mig att känna igen ännu och min näsa var lite ur funktion idag så den kunde jag inte heller ta hjälp av, tur att Margareta kunde rycka in lite.

2007-10-20 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback