Äsch...

.... det var ju inte lönt att följa med till Södra Rörum i eftermiddags. Det skulle bara läggas spår, inte spåras (det får göras först imorgon) och då var det ju inget kul, men så klart bättre än att ligga hemma ensam.

Undrar egentligen hur det gick för MOR med spårläggandet, hon verkade inte helt nöjd, hon har suttit & muttrat något om att det inte är helt lätt att lägga spår när terrängen är ny för en och full utav bäckar både till höger, vänster & rakt fram. Jag försökte trösta henne genom att säga att många av dom andra har varit med ett tag och lärt känna skogen lite grann i alla fall. Känner jag MOR rätt så tycker hon säkert att det går lättare nästa gång.

Nu skall jag vila mig i form tills imorgon bitti. Måste upp ganska tidigt, 07.45 måste vi vara färdiga för då kommer taxin och hämtar upp oss.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Spårtaxi eller? Haha...det var kul idag. Men jag förstår att det var lite trist igår.

2008-04-05 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback