Svarta Fåglar...

... har dagen handlat mycket om idag.

I förmiddags var jag med LILLMATTE i Pildammsparken. När vi kom fram till en av dammarna så kollade jag in fågellivet lite. Det låg en svart fågel som gav lite konstiga läten ifrån sig men den rörde sig inte. Då blev jag lite konfundersam, burrade upp mig lite och gav små morrljud ifrån mig som övergick i ett litet skall. Då blev fågeln jätterädd & jag själv likaså när fågeln flög mot mig. Jag tog genast skydd bakom LILLMATTE.

Ikväll när MOR kommer hem så plockar hon fram svarta fåglar och det gick en rysning genom hela min kropp. Men dessa var helt orörliga, hur jag än puffade på dem så flaxade dom inte ens. Det blev en stunds träning, den ena plockade jag upp och avlämnade ganska bra, den andra vägrade jag att plocka upp själv. Jag & MOR strosade sedan omkring i hela lägenheten, från rum till rum och jag hela tiden med svartfågeln i munnen. Jag fick dock släppa taget lite emellanåt. Helt bekväm kände jag mig inte i denna nya träningsroll, som nog inte blir den sista heller.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är Walle! Lycka nu till på söndag!!!

Postat av: Tessie

Förstår dig fullständigt Walle svart fåglar är super äckliga, jag föredrar att ha mina i strumpor det är bättre.
Lycka till på söndag

2008-02-22 @ 14:16:17
URL: http://tessietosingsdagbok.blogg.se
Postat av: Enzo

Även om jag ska träna på söndag så ska jag hålla en tass för dig. Det får gå hur det vill med min träning :-)

2008-02-22 @ 18:38:03
Postat av: Wallander

Man skall ju inte säga xxxx, så det låter jag bli.

SÖS & IT lycka till ni själva oxå.

Enzo, det värmer när ens brorsa "offrar" sig för sin brorsa.

2008-02-22 @ 21:55:49
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback