Bilkö...

... på Ö. Rönneholmsvägen blev det när Guinness ikväll stoppade upp trafiken.

När vi varit och handlat så såg jag Guinness & Lena komma borta i M-parken och jag bad MOR att vi skulle vänta på dom så att vi kunde utbyta ett par meningar. Guinness kom stolt bärandes på en biggispinne, hälsandet gick hur bra som helst ändå. Efter en stunds snackande så var det dags för oss och gå vidare var och en på sitt håll och det var då det plötsligt skedde. Mitt i J A-gatan så kliar det på Guinness ena framtass/ben, han måste bara klia, så han släpper pinnen och börjar klia sig. Lena vinkar lite käckt till killarna i bilen närmast (synd att man inte hann plåta hennes min & gest). Guinness kliar färdigt och tar sedan upp pinnen igen och fortsätter över gatan helt ovetandes om trafikstockningen. När killarna kör förbi oss ler dom glatt åt oss med världens bredaste leende.

Vilken trevlig stund det blev av det hela men jag undrar vad som hänt om det istället suttit en surpuppa bakom ratten?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Detta skulle man ju varit med om!!!! Måste sett jätte kul ut! Synd att du inte kunde fota de.

Postat av: Lakrits

Ja jösses vad roligt det måste ha sett ut. Och vilken intressant info att man kan hitta fina pinnar i stan också. Fast det blir svårt för om man inte har någon trädgård så kan man ju inte samla sina skatter någonstans.

2008-06-25 @ 22:33:22
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Wallander

Lakrits, Guinness lägger sina pinnar på hög i trappan (bredvid hissen) men snart får han oxå en trädgård som han kan använda som uppsamlingsplats.

2008-06-25 @ 22:45:09
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback