Boring...

... Sunday, fy för tråkiga söndagar säger jag bara!

Tacka vet jag när det är träning som gäller, så att man får komma ut ordentligt i naturen och dessutom få använda hjärnan lite extra.

Visst har jag fått vara ute och ståhejat men det blir inte alls på samma vis som när jag får jobbba jobba genom att först sitta avvaktande och sedan få startkommandot för att hämta in en massa grejer till MOR.

Visst jag har fått följa med och köpa hundmat, varit en tur om IKEA, tvättstugan har oxå varit välbesökt, sedan har jag hjälpt MOR att städa lite, men hur kul är det på skala 1-10?

På långispromenixen idag höll jag på att blåsa iväg i en av korsningarna, jag fattar inte varför det skall behöva storma så himla mycket nu förtiden.

Nä nu skall jag få åka med FAR & hämta LILLMATTE, det blir det roligaste idag kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Synd att det inte blev någon träning. Fast jag hade ju inte kunnat vara med ändå. Men nästa helg blir det nog bättre för dig. Vet inte hur det blir för mig, kanske luktar jag för gott för att vara med.

2008-03-02 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback