Idiotsäker...

... övning skulle den där kongrejen vara enligt Göran & Bea.

Ha ha, den fungerade inte alls på mig... jag brydde mig inte ens om att snusa i gräset, jag fann mig bara i att gå där och ha jättetråkigt, fram & tillbaka, fram & tillbaka 6 gånger sedan tröttnade MOR och gav upp.

Innan vi lämnade Kungsparken så blev det lite bus och det tyckte JAG var mycket roligare, jag försökte hela tiden bita efter MORS arm, vilket inte verkades uppskattas helt.

Imorgon skall det tydligen bli "Hoppa in i bilen" träning har jag hört. Får se hur jag känner för det imorgon... imorgon är en annan dag!

 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjena Walle!
Låter som G&B har mött sin överman, är vi kanske syskon eller? Jag är precis likadan som dig, när vi är med Gert och Kent och tränar funkar det bra men när jag sen ska träna med matte så skiter jag i det, jag tycker också det är mycket roligare att bara busa.
Vad är det för övning? Hoppa in i bilen? Den har jag inte hört talas om, jag far in i bilen bara det öppnas en dörr så jag är inte så kräsen med var jag sitter, det är bara matte som inte blir glad om hon får in en skitig hund i sätet,men jag tycker hon ska vara glad att jag vill följa med.

Postat av: Zico-BB

Hej Wallander!
Klart att du ska vara med på annandag-påsk. Här kommer ett litet FUSK-tips från oss:
Be matte stoppa in en halv köttbulle, eller en korvbit i munnen! Hon ska INTE äta upp den och du ska se när hon stoppar in den. Sen går ni en LITEN sträcka och om du tittar på henne HELA TIDEN, så tar hon ut godiset från sin mun och ger till dej!
Säg också till din Mor att hon är uppmärksam på dej i vardagssituationer - så fort du söker ögonkontakt med henne, så ska du ha massor av beröm och gärna lite godis eller så trollar hon fram en kul leksak :D
Vi tror på dej Wallander - förstår du bara vad som förväntas av dej, så kommer du att fixa det :D
Tass och kram /Zico-BB (och matte)

2008-03-13 @ 09:57:05
Postat av: Wallander

Tessie, har inte mitt "hopp in i bilen" spridit sig till er? Jo, för att göra historien lite kort... jag bara vill INTE hoppa in i bilen om jag inte är kopplad och tvungen att gå ända fram och hoppa in. Är jag okopplad så sticker jag iväg och vägrar komma i närheten av MOR eller bil i första taget. Kommer MOR emot mig så backar jag.

2008-03-13 @ 21:36:33
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Wallander

Zico, MOR har läst och har annamat förslaget redan, jag såg när hon precis fyllde fickorna med lite lockelser... verkar lovande det här!!!! Nu skall jag ut och testa henne lite på kvällens sista runda.

2008-03-13 @ 21:51:24
URL: http://wallander.blogg.se
Postat av: Lakrits

Men om jag hoppar in i bilen först då... Du vill ju alltid hoppa in till mig när vi ska åka hem från stan. Tror det är för att du minns när vi åkte till Småland. Men det är klart...jag kan ju inte vara där varje gång du ska in i bilen.

Matte kör också godis i munnen tricket ibland. Det är kul tycker jag.

2008-03-13 @ 21:56:05
Postat av: Wallander

Lakrits... jag prövar mer än gärna med ditt förslag :-)

2008-03-13 @ 22:46:52
URL: http://wallander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback