Upp till bevis...

... gällande äpplehämtning från FARS rum till v-rummet ToR.

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, jag är impad! Var äpplet helt efteråt, eller smakar du lite också Walle?

Postat av: Carina

Helt imponerad jag oxå. Mina hämtar visst äpple i trädgården men de hamnar i magarna på dem själva. Inte en enda till matte :-(

2008-09-20 @ 16:41:20
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Wallander

Äpplet är helt intakt. Vad som händer när jag avlevererat är att FAR tar av märket som sitter på äpplet sedan sätter han det i min panna och när det är gjort så får jag en stor bit. Sedan väntar jag på nästa bit och när äpplet är slut så får jag skrabban i munnen och så går vi jag & FAR tillsammans ut i köket, FAR öppnar köksskåpet och tar fram soppåsen och jag spottar ut skrabban i den.

2008-09-20 @ 17:59:06
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Enzo

Du är för kul du Walle! Eller rättare sagt, din familj är himla bra på att hitta på kul saker tillsammans med dig.

Idag har jag tränat med G den förskräcklige och B den farliga. Insåg att det var bäst att hålla i dummien när matte plockade in hårda gardet. Men oss emellan, det var rätt kul att apportera fast jag inte fick "lave ballader" (som domaren sa att jag sysslade med på brugsprövet).

2008-09-20 @ 18:12:59
Postat av: Wallander

Men vänta lite... G&B är väl inte så farliga, så har inte inte jag uppfattat dom. Men oavsett så tycker jag att du gjorde rätt i att hålla i dummien hela vägen. Du kommer snart att märka hur mycket roligare det blir!!!

2008-09-20 @ 19:16:48
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Enzo

Wallander, de har sidor du inte sett av dem... Jag lovar dig, det var bara de två första dummien som damp i backen. Sedan insåg jag vad som gällde. No more "lave ballader" :-(

2008-09-20 @ 19:27:48
Postat av: Lakrits

Du är ej hejare på äppelhämtning, det måste jag säga! Tur att det hittas på kul grejor även om ni också har sjukstuga.

2008-09-20 @ 21:33:28
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback