Undrar vad Margareta...

... gjorde med MOR i eftermiddags?

MOR körde hemmifrån strax efter 14-snåret. Jag visste att hon skulle hemom till Margareta och få en behandling av något slag innan det var dags för dem att åka på jaktprovsinformation av Håkan Rilöw och senare FRKs årsmöte.

Men hon måste ha fått ett rejält slag för när hon kom hem kl 19 och efter att hon fått lite köttfärslimpa a la FAR i magen så däckade hon och sedan såg jag inte henne i vaket tillstånd förräns nu precis när hon skulle förflytta sig mellan soffan & sängen.

Jag ville gärna ha fått lite rapport om jaktprovsinformationen... men det får jag väl ta med henne imorgon.

En trevlig grej var att FRK uppmärksammade att jag blivit Viltspårschampinjon under 2008 och ett fint diplom i röd ram finns nu oxå i mina ägor :-)  men nu återstår att se hur lång tid det tar innan det sätts upp på väggen (MOR & FAR är inte alltid de snabbaste fixarna).

Kommentarer
Postat av: Enzo

Aj, aj, aj, jag trodde det var oss Margareta körde slut på. Men hon verkar ha den effekten på två-beningar också. Matte hoppade över att lyssna på domaren, hon mumlade något om att ringa MOR och prata med henne i stället. Kul att du fick diplom, men borde inte du fått vara med och ta emot det?? Orättvist att du fick stanna hemma och MOR tog åt sig all äran. Hon som bara följt med i linan när du varit duktig och spårat!

2009-02-09 @ 00:48:16
Postat av: Helena & Vilja

Grattis till viltspårschampionat Walle! Kram

Postat av: Ingela

Grattis till det fin fina diplomet!!! Visst är det kul när det uppmärksammas lite extra att man varit duktig...kan hålla med att ni 4 beningar skulle fått vara med och ta emot men det hade nog blivit attans trångt.



Ska bli kul att träffa dig och Mor lite mer nu framöver längtar till kurs start.



2009-02-09 @ 09:57:44
Postat av: Elenor och flatten Zidane

Du har en award att hämta hos mig!!!

Grattis till diplomet också.....eller kanske till prestationen som ligger bakom det!!!! Är matte sjuk?

2009-02-09 @ 10:28:39
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Wallander

MOR är inte sjuk... har väl litta ont här och var (kanske åldern som verkligen börjar att ta ut sin rätt!?) och massage lär vara bra. Vad MOR sa när hon skulle ta sig ur sängen imorse vill jag inte skriva om här, det räcker att vi var 3 som hörde henne.

2009-02-09 @ 11:56:26
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: ia,kelly.diwa

Grattis till diplomet. Hoppas att det kommer en bild på det.



2009-02-09 @ 16:19:55
URL: http://kellybrown.blogg.se/
Postat av: lotta

å vad kul till diplomet. hoppas att det inte tar allt för lång tid att få upp det:)

2009-02-09 @ 17:10:58
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Agneta & Tyra

Grattis till Diplomet och naturligtvis också till titeln!!! Snyggt jobbat! Ja, det är konstigt att tvåbeningarna blir så där helt plötsligt trött och bara "smäller av". Min har också råkat ut för det häromkvällen, kanske är det något som går. Hon klagar också över halsont men ikväll har hon i alla fall orkat ut med mig runt byn.



Grattis än en gång, vad du är duktig!



Kram



/Tyra

2009-02-09 @ 19:31:01
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Margareta

Bäst jag talar om vad jag har gjort Walle. Jag gav din MOR massage, det är det jag jobbar med när jag inte tränar hund. Din MOR har klagat över ont i ryggen så jag tyckte lite synd om henne, tyckte hon behövde sig en omgång. Hon har berättat att hon får massage på jobbet så jag tänkte att här kan man ta i ordentligt. Verkar som om jag måste ta och slå henne en signal och kolla om hon lever.

Bra jobbat Walle fint diplom ni fick. Bell hälsar att om hans "matte" hade orkat upp den morgonen som vi anmälde oss till lydnadstävlingen i III:an i Veberöd så hade vi kanske fått dom där futtiga fyra poängen som fattades till årets skåneflat. Nu blev vi två och det är väl inte så himla "dålligt" det heller. Vi får ta nya tag i år.

Kram

2009-02-09 @ 20:37:47
URL: http://www.anthriscus
Postat av: lotta med juniocola

jo vi tog å duschade cola dagen innan vi med:) hon har ju inte direkt för mycket päls...så vi tyckte också att den gärna kunde få fluffa sig lite...fast det där "krullandet" därbak kan man ju vara utan;)

2009-02-09 @ 20:47:54
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback