Cykeltur...

... korv & bad på en och samma kväll :-)

När LILLMATTE kom hem från stan vid 18-snåret så frågade hon om jag ville följa med till Ribban och titta på lite dans och så klart ville jag det.

Det var första gången som jag fick cykla med LILLMATTE, allt gick bra men jag har lite problem med vänstersvängarna precis som på lydnadsplanen. Det får vi träna mer på sa hon. När vi kom till ribban så fick jag dricka & korv och innan vi skulle hemåt igen så fick jag mig ett välbehövt dopp i Öresund.

En sådan här kväll... kallar jag för en bra kväll!

Imorgon är det helg och MOR har sett fram emot att få vara ledig och vi skall träna... kan någon svara på varför det då måste regna (det är i alla fall vad som utlovats)? Ja vi får se hur det blir med det!
I kön till kiosken (det är förresten i denna kiosk som LILLMATTE själv brukar stå innanför luckan):

Detta är Öresund och inget annat !!!

Kommentarer
Postat av: adelia

Ja du vem som visste varför det måste vräka ner regn hela tiden.Det är ju sommar då vill vi ha värmen..Vad härligt med en cykeltur.Ja det tar ett tag innan de finner sin position vid cykeln.Ni får ha en bra helg nu o vi får hålla tummarna på att det blir soligt;)Här ser det inte så lovande ut idag iaf...usch..Kramar i massor från oss i norrköping.

Postat av: Agneta & Tyra

Har ni aldrig bisamråttor på proven hos er??? Kanske man skulle komma och starta där istället då, he hee. Närå, det går ganska bra nu med dessa men det har nog tagit mig två år att komma till rätta med det. Inte nog med att man ska ta emot dessa "läbbiga" man ska ju dessutom se glad ut också!!!! Det är inte en lätt kombination he hee.



Nu går det dock bra och jag tycker inte de är så äckliga längre. Grannen däremot hörde jag ropa till igår och sa "vad äckligt" och sa åt sina hundar att de skulle hålla sig på sin gård, he hee. Inget ont som inte har något gott med sig!!!! he heee



Kram



Agneta

2009-07-18 @ 09:35:57
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Gazton

Ingen dum lillmatte du har inte, skall tippsa min =)

2009-07-18 @ 11:05:27
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Elliot

WOW Vilken långtur ni gjorde!!!Ja menar eftersom du fick bada i Östersund(?)! :-D



Men i vilket fall så har du allt tur som får följa med på sådana kuliga saker.



2009-07-18 @ 14:15:30
Postat av: Wallander

Ha ha... Elliot, nej riktigt så långt cyklade vi inte! Misstaget är tillrättat, hädanefter tror jag minsann att jag får skriva mina inlägg lite tidigare på dygnet.

2009-07-18 @ 16:11:51
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Vilken snäll lillmatte som tar med dig på en så härlig kvällsrunda! Vilka myspysiga bilder på dig och din lillebrorsa! Kram

2009-07-18 @ 16:57:26
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Mmm vi har verkligen haft det bra!! Men det har tyvärr inte gått så bra för tjejerna på Gothia. Men de har haft kul ändå! De kommer hem inatt och det skall bli så mysigt att ha hela flocken samlad igen :)

2009-07-18 @ 17:56:40
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Elenor och Zidane

Så rooooligt! Cykla är kul, vänstersvängar svårt och korv supergott. Kram

2009-07-18 @ 18:51:36
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Lakrits

Borde vi inte besöka din Lillmatte någon gång när hon står i kiosken??? Det kanske kan ge utdelning. Sist vi försökte äta korv ihop gick det ju inte så bra. Inte en enda korvabod i Höllviken. Vilket trist ställe! Bättre lycka på Ribban då!

2009-07-18 @ 23:11:19
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback