Han är ändå rätt...

... mysig (ibland) min LILLEBROR:




Idag har det varit lite synd om honom för han skall nu börja vänjas vid att bara få mat 3 ggr/dag istället för 4 ggr. Än idag minns jag hur tufft det var... man var ju vrålhungrig vid tidpunkten då man skulle haft dagens andra måltid som nu skall förskjutas och så ger dom en ett litet ersättningskex istället. När Beck beklagade sig lite så sa jag till honom: "vänta bara grabben om ca 2-3 månader blir det ännu värre... bara 2 mål/dag" . Lika bra att han får veta redan nu vad han har att vänta sig framöver.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Äsch ätande e lätt överskattat....haha!

Visst man måste ha käk ibland men kex e inte dumt.

Gnatt o sov gott



Elliot



ps.hur gullig får man vara egentligen?Asså innan de e straffbart,Beck din lille insekt =D

2009-07-14 @ 00:20:07
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Du är ju för söt Walle - du tar din storebrorsplikt på största allvar. Den lille myran är rätt söt han med - bara av att vara. Härligt att se er tillsammans.

Postat av: Guinness

Psst Walle! Jag och Grappa genomförde en kupp under en längre tid. Vi väckte morsan 05.52 varje morgon och låtsades att vi behövde gå ut, men egentligen väckte vi henne för att vi var hungriga. Efter mycket om och men så fattade morsan galoppen, vilket resulterade i att jag och Grappa får nattamat innan vi går och lägger oss och så sover vi till minst 08.00. Alla glada och nöjda!! Snacka om win/win!

2009-07-14 @ 11:48:35
Postat av: Elliot

Haha det var ju en bra deal ni gjorde G&G =)

Tyvärr hade min matte aldrig gått på något sånt från min sida....för som sagt jag tycker att ätande är lätt överskattat...

/E

2009-07-14 @ 15:15:37
Postat av: Clara

Tjena

Stackars liten. Jag har ännu inte kommit över att "bara" få två mål mat om dagen. Tur att Husse tränar med mig så att jag får köttbullar o annat gott.

Hoppas ni hade det trevligt ikväll.



Clara

2009-07-14 @ 19:39:54
URL: http://www.clarabella.se
Postat av: Agneta & Tyra

Vad duktig du är Walle som storebror!!!! Det syns att ni trivs bra tillsammans!



Här har det varit jaktträning idag, misslyckad sådan dessutom så det är inte nå glada miner här.....



Kram



Agneta

2009-07-14 @ 20:18:34
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Sara och Pojkarna Vov

Hemma hos oss äts det fortfarande tre gånger om dagen! Eller fyra, om man ska vara noggrann med räkningen... Så Beck är välkommen att flytta hit om han vill ha mat lite oftare! (Frukost, lunch, middag och lite nattamat är det som serveras här...)

2009-07-14 @ 22:47:18
URL: http://pojkarnavov.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback