Kärt...

... återseende!

Marie & Lakkan hämtade upp oss strax innan 19... lite försenade men det spelade ingen roll det viktigaste var att dom dök upp tillslut. Direkt styrde vi kosan mot Spillepengen, FAR & Beck hängde oxå på.

Vi trodde att vi var ensamma så vi drog iväg som ett skott alla 3:

... för att snart upptäcka att det vimlade av kaninisar i alla dess storlekar som for från den ena till den andra sidan beroende på om dom sköt från skjutbanan eller om vi kom för nära dom. Men dom brydde sig inte om oss och då brydde inte vi oss om dom heller:

Lite svårare var det att låta bli det som dom lämnar efter sig och här fick vi allt rappa på innan 2-beningarna kom ifatt oss för att avbryta "matstunden":

Lite välbehövlig kvinnlig uppfostran fick Beck oxå och direkt kapitulerade han:

Men då dök han upp vid mig för att visa hur mycket han tycker om mig:

Det blev en tur om strandkiosken på hemvägen, LILLMATTE ringde och sa att korvarna var färdiggrillade och det satt minsann riktigt bra.
Väl hemma så blev det att 2-beningarna mumsade på kladdekaka, visprädde & nyplockade hallon medans vi mumsade på grisöron light. Beck som fick premiärtugga gillade dem oxå skarpt:
Men efter ytterligare bus så lämnade bäbisen in i ÄLDREMATTES trygga famn:

Inlägget kom lite senare än planerat men blogg.se ville inte riktigt vara kompis med mig ikväll :-(


Kommentarer
Postat av: Ia & tjejerna

Åhh, vad gått det lätt med gris.. nej, jag menar kladdkaka och nyplockade hallon.

Postat av: mimo

Mmmm

"Kanintollar" de e mumsfilibabba dé.

;o))

2009-07-26 @ 09:41:05
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Carina, Shiva & Vittra

Vad är grisöron light? Lättrökta eller öron från ovanligt magra grisar? ;-)



Ni ser ut och ha haft en härlig kväll! Skönt ändå att kaninlort är mer intressant än deras ursprung - det kunde bli jobbigare.

2009-07-26 @ 14:31:26
URL: http://shivaovittra.blogg.se/
Postat av: Emma, Krut & Skott

Sicka duktiga vovvar som "bara" bryr sig om kaninernas utgifter!!! =)

Så stor han har blivit Beck, är det nu som benen börjar bli riktigt långa? ;)

massor med kramar från oss

2009-07-26 @ 20:10:17
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: adelia

Det är märkligt att de gillar spillningen efter dem..Bianca är som tokig,men hon brukar inte jaga kaninerna,men man vet ju aldrig.Grisöron light har jag inte sett förut,har du köpt dem i djuraffären eller?Kladdkakan o färska hallonen måste ha smakat underbart;) det vattnas i mun på mig..kram på er//

2009-07-26 @ 21:27:41
URL: http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca
Postat av: Agneta & Tyra

Mysigt det såg ut i knät! Kul med bus och visst är det härligt med en som kan trösta en då det känns lite "ensamt" he hee



Tyra har blivit bättre nu...



Kram



Agneta

2009-07-26 @ 22:02:07
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Lakrits

Tack för en kul kväll! Nä, jag är ju inte riktigt som vanligt igen. Fast bitas i benen kan jag! Men snart snart är jag pigg som en mört igen. Ska vila mig i Stockholm för där kan man ju ändå inte göra så mycket kul. Vi måste absolut ses när vi är tillbaka!

2009-07-26 @ 23:30:50
URL: http://vildhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback