Fint besök...

... igen från Hufvudstaden.

Denna gång är det MORSANS chef med man som varit och hälsat på oss.

MOR fick en jättefin bukett blommor och jag fick ett jätteben + 3 grisöron. Dom får gärna komma fler gånger :-)

Chefen gillade att bli pussad och då ställde jag mer än gärna upp så klart. MOR bad mig imorse att jag skulle spela mina kort väl för det kunde både hon & jag tjäna på framöver. Jag skötte mig exemplariskt och fick massor utav klappar och det var så mysigt ända tills hon hittade en fästingjäkel på min nos. Då kom MOR farande och såg genast till så att den avlägsnades illa kvickt. Det verkar som om MOR inte längre tycker att de är lika äckliga att ta bort... tänk, alltså ännu en sak som hon aldrig trodde hon skulle vänja sig vid, hon överraskar fortfarande min kära MOR!

När alla var mätta, belåtna och lite nanniga så lotsade vi tillbaka Stockholmarna till hotell Kramer. Imorgon skall visst MOR & chefen träffas på kontoret så det blir inget hemmaarbete på förmiddagen för MOR. Risken finns alltså att hon kommer hemfarandes med andan i halsen vid tolvsnåret för att vi sedan direkt måste iväg till jaktkursen. Det var längesedan vi var där sist tycker jag, hoppas det blir kul!

Kommentarer
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Ojdå jag tänkte direkt.....vilka kan det vara som är fint besök från hufvudstaden nu när det inte va vi :-) Hoppas ni får en bra och rolig jaktträning! Kraam

Postat av: mimio

Myyyyyyyyyyyyycket trevlig chef din Mor har.

Både ben o grisöron, Haaaaalleluljamoment!

Mums filibaba hade varit gott.

Igår,

fick jag torkad vom, det var helt ok det också.

Vov!

Gråben

2009-05-15 @ 09:02:27
URL: http://mimio.blogg.se/
Postat av: Emma & gossarna

Vilken snäll chef!! Hmmm, tror inte att min chef skulle uppträda likadant ;)

Du gjorde säkert ett strålande intryck Walle, en så go kille som du är...

Lycka till på jaktkursen idag!

kramar från oss

2009-05-15 @ 10:03:44
URL: http://dualdogs.dinstudio.se
Postat av: Tyra

Vad härligt med en sån chef!!!! Grisöron, det är mitt favvosnacks!



/Tyra

2009-05-15 @ 11:22:52
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: lotta med Juni o Cola

wow, vilken chef...jag får aldrig blommor av min chef:(...oooops, en fästing, kanske inte så kul för bossen att klappa på;)ha en underbar helg nu..å hoppas du kommer iväg på din kurs:)

2009-05-15 @ 16:41:39
URL: http://juniocola.bloggagratis.se
Postat av: Karin och Wilma

Det må jag säga ben och grisöron. Inte utan att man blir lite avis. Här får jag sitta och titta på medans husse och matte äter grillad kyckling. Matte tycker att jag har ovanligt lång tunga, men ibland önskar jag att den var aningens längre...



Hopps jaktkursen blir bra.

2009-05-15 @ 20:43:34
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Lakrits

Vad bra att allt gick fingemang med chefen på besök. Verkar vara en rätt trevlig typ.



Hoppas verkligen att ni har haft en trevlig jaktkursomgång idag!



2009-05-15 @ 23:07:44
URL: http://vildhunden.blogg.se/
Postat av: Agneta & Tyra

Kan bara säga det att lugn jour, det är det långt ifrån. Har inte ens kommit upp ur sängen än (har datorn där he heee) telefonen går varm. Nu har det dock blivit lite glesare mellan samtalen så jag har faktiskt hunnit ut med Tyra, hon var jättenödig vill jag lova!!! Grabbarna har farit ut tidigt i morse så de har man ingen hjälp av heller vad gäller hundrastning, stackars Tyra!



Nu har vi som sagt var hunnit ut och rastat oss lite, har ju tinat fåglar för att kunna träna med i helgen så vi provade lite på gården bara.....



/Agneta

2009-05-16 @ 12:05:56
URL: http://www.nogg.se/tyra
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Nejdu....än är vi inte färdiga för tvåan :-) Jag är i och för sig jättesugen på att tävla men isåfall får det bli i ettan. Och eftersom vi inte är färdiga för tvåan nu i juni så blir det nog först i augusti eftersom det inte är så många tävlingar i juli :-) Kram

2009-05-16 @ 16:35:11
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback