Ingen bra början på dagen

Jag väckte MOR tidigt. Vid andra dagspromenade så råkade jag & Baloo lite i luven på varann. Baloo blödde från läppen, det var dock inte riktigt meningen men Baloo har ju så mycket skinn/hud så jag fastnade nog. Jag hoppas att de inte behöver uppsöka djursjukhuset. 

När MOR & jag kom upp så frös MOR så mycket att hon gick in och la sig i badet. Efter en bra stund hördes en rejäl duns. MOR hade halkat i badkaret, slagit sin vänstra hand, vänstra höft samt slagit i hela bröstet. Hon har jätte ont, jag kan nästan inte sluta att pussa på henne när hon ligger i soffan.

Jag vet heller inte riktigt vad jag nu råkat ut för. Mitt högra öga är jätte rött och svullet. Vi har varit på apoteket och köpt koksaltslösning, kanske har jag bara fått in något skräp som irriterat ögat lite. MOR säger att blir det inte bättre tills imorgon så får vi åka till fabror doktorn.

Ja, det är mest skit med den Lindebladska familjen idag... men förhoppningsvis så är vi snart kuranta igen.

Kommentarer
Postat av: Elliot

Usch vilken dag!Hoppas att det hjälper att jag tänker på er för då kommer ni snart att må bra igen.Men jag är lite orolig för ditt öga,vi får hoppas att det inte blivit något i själva ögat.Berätta hur det blir med er.När du mår lite bättre så kan vi träffas på klubben och träna lite så blir du kanske glad igen.Ps.jag har något till dej men jag säjer inte vad....

2006-12-30 @ 20:46:01
Postat av: Wallander

Elliot, det hjälpte att du tänkte på oss, ja i alla fall mig. Mitt öga är mycket mycket bättre idag. Jag är rädd för att det tar lite längre tid för MOR, men jag tar det försiktigt med henne när vi är ute.

Jag vill jätte gärna träna, det skulle nog göra mig gott.

Har du något till mig, oj vad nyfiken jag blev nu, jag kan knappt bärga mig tills vi kan ses. Jag är lite upptagen tis/ons men på torsdag skulle jag kunna, vad säger du?

2007-01-01 @ 21:54:35
Postat av: Elliot

E lite trött,mycket nattvak på senaste tiden.Oansvariga människor som låter en liten kille på knappt 10månader att vara uppe på nätterna.
Vi kan ju höras närmare o kanske satsa på att ses på torsdag.Då e de åtminstone tänt på banan =) Å de har inte alltid varit när matte o jag sprungit omkring där på senaste tiden.

2007-01-02 @ 00:18:32
Postat av: Wallander

Elliot, man kan faktiskt gå och lägga sig trots att människorna är uppe länge. Jag lägger mig faktiskt när jag är trötter.

Jasså,ni är ute och tjuvtränar, det får välvara OK men jag vill inte att ni springer omkring där i mörker.

Nä, vi får allt se till att börja träna regelbundet igen, det känns ibland som om MOR tror att jag glömt allt jag lärt mig. Det har jag inte men för tillfället är jag inte riktigt intresserad. Det är mycket roligare att träna tillsammans med er andra.

Ses imorrn!

2007-01-03 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback