Skönt med en vilodag

Idag har jag bara tagit det lugnt & myst hela dagen. har kännt mig lite ur balans, magen har krånglat lite, men det går förhoppningsvis snart över igen, verkar nästan som om det gått över redan nu ikväll. Idag har jag avhållits från allt skräpätande. MOR säger att det är ett måste, så jag får försöka att lyda för en gångs skull.

Idag skickade jag iväg FAR för att plugga, därefter körde jag ut MOR & LILLMATTE på en shoppingrunda. Jag ville ha lite lugn & ro omkring mig. Det stämmer inte riktigt, att alla är hemma hela dagarna, fattar dom inte att jag också vill ha lite tid för mig själv, precis som dom har ibland.

MOR har lovat att ta med mig på fältet imorgon om jag är på humör. Jag har frågat om vi kan ringa Tarzan  och höra om han har lust att hänga med, det var så längesedan vi lekte av oss tillsammans. MOR sa klart att vi kan göra det, hon är snäll min MOR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback