Nu bär det allt av inåt skogen...

Eftersom att jag skötte mig alldeles utmärkt idag och att skogen nu är mindre farlig och spårningen mer betydelsefull så kommer jag nästa lördag att få lika långa spår som dom andra. Dessutom inne i snår & skog, det skall bli jätte kul.

Jag är fortfarande lite försiktig, idag blev jag lite rädd för en stubbe, men när MOR gick fram till den så vågade jag också gå förbi den. Sedan var det bara att snusa på och vips så stod jag där med köven i munnen. Ingvar tycker att jag håller ett jättebra tempo, det går inte för fort & inte för långsamt utan bara helt lagom. Jag tror faktiskt att jag skall försöka fortsätta så, man behöver inte ha så bråttom här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback