Tränat apportering....

har jag gjort lite även idag. MOR och jag har varit ute en bra stund. Jag har nog börjat fatta lite nu att MOR gärna vill att jag kommer och lämnar dummyn till henne. Men jag får inte visa för fort att jag klarar av det för då kanske jag inte får se MOR stå där och hoppa och klappa händerna och se allmänt fånig ut mer.

MOR blev väldigt glad att jag idag kunde vara lös i parken utan att sticka iväg och käka kattmat. Ärligt talat så mår min mage nog inte riktigt bra av kattmat, så jag måste försöka att avhålla mig från den.

När jag var och hämtade min LILLMATTE ikväll så fick jag hälsa på en 10-veckors Golden. Rufus är hans namn och han var så otroligt gullig och mjuk i pälsen. Jag förstod att han var mycket mindre än mig så jag var ganska försiktig, han var nästan busigare... Hoppas jag får träffa honom & leka igen när han blivit lite större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback