Aja baja.....

... inte räcka tunga.

Dessa hårda ord tillsammans med ett varnande finger har Tyrus fått höra från sin husse (det finns dessutom vittne, se bilden nedan)

Detta berättade Tyrus för mig i förtroende idag. Han blev faktiskt lite ledsen eftersom att han egentligen bara var på väg att slicka sig lite om munnen.  Tyrus tyckte att Kristoffer kunde tagit reda på fakta innan hans snabba handling.

Trots att jag lovat att inget säga så kommer jag att ta ett litet snack med Kristoffer, kanske finns det möjlighet till det redan imorgon eftersom att vi då har fått tillbaka timmen som togs ifrån oss i våras. Jag måste försöka att hjälpa till att medla, när mina kompisar hamnat lite i kläm mellan lagar & förordningar.


110274-32

Kommentarer
Postat av: niklas

naaaaaaaw sikken buse! vem räcker han den till? :D

2006-10-29 @ 22:24:51
Postat av: niklas

kan de möjligtvis vara till MOR? *fNisS*

2006-10-29 @ 22:25:22
Postat av: Elliot

Så söt!han har det väl allmänt tråkigt,kanske nyss blivit kopplad o då e de inte mer än rätt att se ut så där.
tycker Elliot(så de så)

2006-10-30 @ 14:07:02
Postat av: Elliot

OJ,jag såg just att hans husse håller kopplet i handen.Hmmm vad kan de då bero på?Wallander,du sa väl inte något dumt till honom?Typ trubbig nos eller så?

2006-10-30 @ 14:09:36
Postat av: Wallander

Va då sagt något dumt, vad tror du om mig kära bror? Jag är ju den snällaste flatten i hela världen, skulle aldrig vara taskig mot någon.

Jag minns att Kristoffer sa till Tyrus att sitta kvar och då "tuff" som han är så räckte han tunga åt honom. Men jag lovar, han kommer inte att göra om det igen! (Tyrus alltså)

2006-10-30 @ 19:16:14
Postat av: Elliot

Synd!För de ser gulligt ut:)

2006-10-30 @ 21:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback