Jag är en jäkel på att baka sockerkaka också

Inte nog med att jag är en IT-dog, jag är också en jäkel på att baka sockerkaka.

Jag tycker inte det var mer än rätt att jag bakade en sockerkaka till Tyrus husse. Har hört att han gillar det och rätt skall vara rätt, han bjuder mig på godis & jag bjuder honom på en kaka (han uppskattar nog det bättre än mitt nya hundgodis).

När jag lekt med mina kompisar en stund så sa Camilla att hon skulle gå hem. Vi (jag & MOR) uppfattade det som att vi också skulle gå. Vi går och gör det vi ska, men vad skådar våra blotta ögon: Jo, hon står kvar. Fint sätt för att få oss till att gå! Att skylla på att hon inte fick gå för Tyrus, var lågt, men dock inte så lågt som.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback