Var har jag hamnat?

I Malmö stad hamnade jag tydligen, lite annat än lilla Åkarp.

Oj vad mycket nytt... många dörrar att gå igenom när jag äntligen fått komma ut ur bilen. Sedan in i något som rör sig fast man står still, hiss lärde mig MOR att det heter.

Ut i friheten, jag kissade direkt ute på Jörgen Ankersgatan, lite stänkte det på mina tassar, men det gjorde inte så mycket. In igen i den där hissen, vart skulle jag nu? Jo det visade sig att jag skulle åka upp till mitt nya boende, som visade sig vara en lägenhet istället för i ett hus.

"Snuttefilten" från korgen i Åkarp hittade jag direkt, några leksaker likaså, en vattenskål, en matskål, men ingen mat? Dåligt ställe, tänkte jag.

Sprang sedan runt och kollade in läget lite. Det skall nog bli bra det här och så la jag mig ner och sov, man blir så trött av alla nya intryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback