Det är så härligt ...

... att va i skogen, skogen!

Det blev inte fältet idag med Guinness, det blev skogen istället. Vilken tur, för annars hade vi inte fått vårt gyttjebad (till våra 2-beningars stora förtjusning).

Vi hade rent ut sagt skitroligt tillsammans.

Bilderna talar sitt eget språk, visst?

image98

image100

4:e doppet för Guinness (jag fegade lite)
image101

5:e & sista doppet (någon gräns måste det faktiskt vara på badandet)
image102

Men det var inte alltid som Guinness ville vara med på bild:
image103

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Tänk att vi var i samma skog fast med några timmars mellanrum. Synd att vi sprang om varandra. Men det kommer väl fler tillfällen. Mysiga badbilder. Jag fick inte bada alls mycket för matte.

Postat av: Elliot

Va härligt att ni fick dra ut i skogen!Visst är det mysigt?
Ni är bara för söta båda två!!!
Kramizar....

2007-05-01 @ 10:13:46
Postat av: Elliot

Tyckte väl att jag kände igen stället!Där har säker vi oxå varit nere o plaskat.

Grejen är att om jag är själv så hoppar jag nästan aldrig i MEN - ifall jag är med någon annan viss lek-kamrat DÅ jä...r!!!

2007-05-01 @ 10:16:24
Postat av: Wallander

Elliototten, jag förmodar att du syftar på Lakrits, eller?

Jag har aldrig fått tillfälle att bada ihop med er varken själv eller tillsammans,
men jag skulle gärna vilja :-)

2007-05-01 @ 10:51:41
Postat av: Elliot

Ja me!

2007-05-01 @ 12:57:13
Postat av: Lakrits

JAG MED!!! Kan vi inte hitta på något bra sätt att lura tvåbeningarna till att titta bort en längre stund så att vi hinner i. När vi väl är i vattnet är det ju ändå kört, då kan vi lika gärna få bada hur mycket som helst. Fast jag får visst bada men inte i alla mysiga gyttjepölar som jag själv (och Elliot) hittar. Om det är en damm eller sjö går det bra för matte.

2007-05-01 @ 14:41:15
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Guinness

Bada i pölar, sjöar och hav är aldrig fel och Bokskogen är heller aldrig fel. Men när vi kom hem fick både Walle och jag ett sista "bad" i Walles garage i form av en trädgårdsslangsdusch. Det var däremot helt fel.

Du walle: Min husse tycker vi ser ut som två sälar på bild nummer två, men det gör inget för jag har hört att sälar är jättesöta.

SIP!

2007-05-01 @ 15:59:46
Postat av: Wallander

Lakrits, jag & Guinness fixade det väldans bra igår. Vi bara drog iväg fort som F-N och precis som du säger: "är man redan i kan man lika gärna få fortsätta att bada".
Men jag tror faktiskt att jag föredrar det lite renare vattnet, inte de som är så sörjiga att det kan vara lite jobbigt att ta sig upp ur.

2007-05-01 @ 21:40:36
Postat av: Wallander

Guinness, din husse han tycker så mycket han.... ja ibland alldeles för mycket faktiskt (tycker jag & MOR håller nog också med).

2007-05-01 @ 21:44:32
Postat av: Sigge

Åhhhh vad mysigt det ser ut! Fina bilder!
Kan ni inte säga till nästa gång ni åker? Jag tror gyttjebad hade varit toppen mot mitt kliande...

2007-05-09 @ 15:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback